June 17, 2001
Jag råkade formatera min backup hårdisk.
Jag har inget kvar...
Alla foton, musik, spel, INGET... :gråt:
Det är som ett norskt manuellt virus...
Alla ni som har mig på ICQn kan väl skriva något till mig snarast eller adda mig så att jag får tillbaka en del folk där snarast.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-11-30 18:31 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Du...
Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om hur i h*lv*t* det gick till. Min största hårdisk heter d: och jag har inte ett minne av att jag skulle ha formaterat den. Emn det är bara till att sula ner allt på nytt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 20, 2001
On 2001-11-30 18:58, [NH] WIGGER wrote:
Du...Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om hur i h*lv*t* det gick till. Min största hårdisk heter d: och jag har inte ett minne av att jag skulle ha formaterat den. Emn det är bara till att sula ner allt på nytt.
känn dig hackad ! : )
[ Detta Inlägg ändrades av: Waco den 2001-11-30 19:00 ]
June 17, 2001
On 2001-11-30 22:35, Quaero wrote:
On 2001-11-30 22:16, Mr Doe wrote:
Men varför använder ingen programmen som finns för att få tillbaka infon på formaterade diskar?Då är det ju ingen sport längre. Man ska ha respekt för formateringar.
Bygg upp allting från grunden nu Wigger, det är det enda rätta!
Jag håller på att mecka fram alla mina program och spel.
Men det känns som att någon lika gärna får skuta mig just nu.
[Image Can Not Be Found]
Jag blev av med 40 tal bilder på min dotter som jag inte kan får tag på igen.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-11-30 22:55 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-11-30 23:41 ]
/FD. Crew ffs
October 10, 2001
On 2001-11-30 22:54, [NH] WIGGER wrote:
Jag blev av med 40 tal bilder på min dotter som jag inte kan får tag på igen.
🙁
Då kan jag förstå om det känns tungt, men du kanske ska prova något sådant där unformat- eller undeleteprogram. Det kanske finns möjlighet för dig att få tillbaka bilderna igen.
June 17, 2001
:worshipp: Du e värdefull Mr.Doe. :worshipp:
:worshipp: TACK :worshipp:
Jag har fått tillbaka alla mina underbara bilder på min underbara dotter nu.
Jag har fått tillbaka mycket annat också, men vad det är går vi inte in på, men det var "bra" grejor.
/FD. Crew ffs
May 22, 2001
citat från WIGGER:
"Jag har fått tillbaka mycket annat också, men vad det är går vi inte in på, men det var "bra" grejor."
HHmmmmmm Vad kan det vara för något....
Inget vuxenförbjudet va...
Fy dig i så fall du vet vad vi har pratat om det.. he he så bort med det nu... 😛
September 12, 2001
On 2001-12-01 02:30, [NH] WIGGER wrote:
:worshipp: Du e värdefull Mr.Doe. :worshipp:
:worshipp: TACK :worshipp:
Jag har fått tillbaka alla mina underbara bilder på min underbara dotter nu.
Jag har fått tillbaka mycket annat också, men vad det är går vi inte in på, men det var "bra" grejor.
Skitbra att det ordnade sig med dina bilder på Amanda..se nu till att lägga undan dem där inga "norska virus" kommer åt dessa
Sitter på ett internetcafe just nu..kunde inte hålla mig borta härifrån nu när jag är borta på jobb..hmm..det där med annat bra du lyckades rädda ska vi allt snacka om sen
1 Guest(s)