June 17, 2002
Xuestor wrote: [quote=Vampis]Hade en svart tränare stått där och sagt "He is a lazy whiteboy" så hade INGEN reagerat
INSTÄMMER!!!
japp...
Men nu e det ju oxå så att t ex Ku Klux Klan o sånt inte finns för svarta.. eller hur.. Hmm... det e ju inte precis så att de svarta har förtyckt vita o kallat dom whiteboys o använt dom som slavar...
men jag håller med.. det e lite larvigt att så fort nån kränker en "neger" så blir det stort av det men när en "neger" kränker en "vit" så e det ingen som bryr sig.. lika mycket rasism i det...
rasism handlar ju om rasfientlighet...
rätta mig om jag har fel...
May 23, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=Xuestor][quote=Vampis]Hade en svart tränare stått där och sagt "He is a lazy whiteboy" så hade INGEN reagerat
INSTÄMMER!!!
japp...
Men nu e det ju oxå så att t ex Ku Klux Klan o sånt inte finns för svarta.. eller hur.. Hmm... det e ju inte precis så att de svarta har förtyckt vita o kallat dom whiteboys o använt dom som slavar...
men jag håller med.. det e lite larvigt att så fort nån kränker en "neger" så blir det stort av det men när en "neger" kränker en "vit" så e det ingen som bryr sig.. lika mycket rasism i det...
rasism handlar ju om rasfientlighet...
rätta mig om jag har fel...
Inte så smart inte att säga så i direkt sändning...
Snart kommer denna tråden att låsas, är min gissning 🙂
1 Guest(s)