July 13, 2002
Fattar inte problemet... han kanske tycker han är en "Stor fet jävla lat neger", och? Jag tycker det finns många stora feta lata negrer. Han talade ju inte till tittarna utan samtalade ju bara med nån annan kille, han har väl rätt till en åsikt.
Vampis wrote: Hade en svart tränare stått där och sagt "He is a lazy whiteboy" så hade INGEN reagerat
true dat!
February 15, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Xuestor][quote=Vampis]Hade en svart tränare stått där och sagt "He is a lazy whiteboy" så hade INGEN reagerat
INSTÄMMER!!!
japp...
Men nu e det ju oxå så att t ex Ku Klux Klan o sånt inte finns för svarta.. eller hur.. Hmm... det e ju inte precis så att de svarta har förtyckt vita o kallat dom whiteboys o använt dom som slavar...
De svarta behöver ingen Ku Klux Klan, dom har ju rap.. 🙄
WU-Tang Clan betyder ju mindre trevliga saker, iaf vad jag fått höra, kan ju iofs vara en skröna..
February 15, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Super-Svensson]De svarta behöver ingen Ku Klux Klan, dom har ju rap.. 🙄
MrWeizel wrote: [quote=MULLVADEN]Men nu e det ju oxå så att t ex Ku Klux Klan o sånt inte finns för svarta.. eller hur..
Nopes, och hiphop finns inte för vita
Ooops.. så går det när man inte läser ordentligt
January 7, 2004
June 17, 2001
pompougnac wrote: hahahaha för roligt... älskar grodor 🙄
(kryptonit i fittan från tv4 är en klassiker...)
Äntligen en som har samma humor som jag.
Det klippet kan få mig att garva blod, shit vad kul det är
kart wrote: tråden har inte låsts än jag är imponerad.
vart är alla moderators?
Finns inget att klaga på, diskutionen hålls på en nivå som inte går att klaga på regelmässigt. Vilket betyder att den inte låses. (Inte än)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)