January 17, 2002
Vi hade klassfoto idag 😀 Kvalitén på bilden blev kass eftersom det är taget med kameramobil, men jag tror budskapet går fram endå 😀
Det är jag längst till höger, hade en massa saker i magfickan så det såg mysko ut, men det är inte jag som är intressant på det här kortet 😀
http://www.stormaz.servebeer.c.....id=Bild_97
Och detta ska med i katalogen :)R
January 17, 2002
Mind wrote: [quote=CoLiC][quote=SoulBurn]Är han som tog din rullstol med? 😀
Nix, han hörde till den andra halvan av klassen som vägrade vara med på kortet då de såg att det satt 2 nakna män där 😀
förståndig man.
vad är det du har i byxan ?
Plånbok, MP3 spelare och en bunt papper 😀
October 22, 2002
CoLiC wrote: [quote=Mind][quote=CoLiC][quote=SoulBurn]Är han som tog din rullstol med? 😀
Nix, han hörde till den andra halvan av klassen som vägrade vara med på kortet då de såg att det satt 2 nakna män där 😀
förståndig man.
Tss, visst. Tror du har en påse med bananer 😛
Fint kort iaf, men jag tror dock att det kommer att redusceras (stavning) för de gjorde några av våra kort i våran avslutningskatalog eftersom det blev lite mycket naket på sina ställen...
June 28, 2001
fisken wrote: [quote=CoLiC][quote=Mind][quote=CoLiC][quote=SoulBurn]Är han som tog din rullstol med? 😀
förståndig man.
Tss, visst. Tror du har en påse med bananer 😛
Fint kort iaf, men jag tror dock att det kommer att redusceras (stavning) för de gjorde några av våra kort i våran avslutningskatalog eftersom det blev lite mycket naket på sina ställen...
any boobies ?
January 28, 2003
denstore wrote: Vad fint. Ingen kärlek är så stark som den mellan män......:)
Det är väl ändå kärleken mellan en pojke och en man som är starkast?
Fast grekerna var nog ute och snurrade när de sa det 😛
F.ö. Riktigt coolt klassfoto :bgrin:
Callister wrote: Nice med så liten klass :bok:
CoLiC wrote: Nix, han hörde till den andra halvan av klassen som vägrade vara med på kortet då de såg att det satt 2 nakna män där 😀
2 Guest(s)