March 14, 2004
det var en svensk en amerikan och en turk som stod lÀngst upp i eifeltornet och kollade ut över paris.helt plötsligt tog amerikanen upp en bunt med dollarsedlar och kasta de ut över kanten..men men va fan gör du sa turken sÄ kan do vall inte gora..Àhhh sa amerikanen sÄnt crap har vi sÄ mycket av i mitt land..efter ett tag tog turken upp en paket knark och slÀngde utför kanten..
men men va fuck gör du sa amerikanen. Àhhh sa turken sÄnt har vi sÄ jÀttemycket av i mitt land sa turken..dÄ tog svensken tag i turken och slÀngde ut honom utför kanten.
men men men vad i stammade amerikanen och sÄg frÄgand ut..Àhhhhh
sa svensken sÄnt skit har vi sÄ mycket av hÀr i sverige...
KĂ€lla: snyggast.se
February 23, 2004
Shinji wrote: Oooold đ
Löjligt om trÄden blir lÄst ...
I mitt tycke ska man kunna skÀmta om allting, dock vet jag att det finns folk hÀr som ej samtycker, sÄ ... Shit happens. Bevisar bara hur lÄngt vi kommit i det mÄngkulturella Sverige om denna trÄd blir nerlÄst.
Ăr det ett skĂ€mt att dra en parallell mellan turkar och knark? Att det finns för mycket av bĂ„da sĂ„ det Ă€r bara att kasta ut "skiten" ?
November 29, 2003
Svensken hade lika gÀrnat kunnat kastat ut en fjortis eller en patriot som det vimmlar av.
Jag tror det finns mer rasister/patrioter dÀr jag bor Àn vad det finns fÀrgade mÀnniskor.
Ja jag vet att rasist och patriot INTE Àr samma sak.
Btw gammalt och dÄligt skÀmmt.
March 10, 2002
whak wrote: Svensken hade lika gÀrnat kunnat kastat ut en fjortis eller en patriot som det vimmlar av.
Jag tror det finns mer rasister/patrioter dÀr jag bor Àn vad det finns fÀrgade mÀnniskor.Ja jag vet att rasist och patriot INTE Àr samma sak.
Btw gammalt och dÄligt skÀmmt.
PÄ dig lÄter det som patriotism Àr nÄgot negativt... Men men inget sÄdant snaack hÀr. :>
January 2, 2003
Tindy wrote: Gammal, men faktiskt rÀtt kul.
Det Àr ju sant.
MÄste alla sÀga att "skÀmtet" Àr gammal, ekar det hÀr?
Vad Àr det som Àr sant?
Tror att det finns ~20000-40000 (minoritetsbefolkning med turkiskt pass inrÀknat) turkar i hela Sverige, om jag inte minns fel.
1 Guest(s)