Knappt förbannad!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Knappt förbannad!
ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
sp_UserOfflineSmall Offline
803761
December 23, 2004 - 4:09 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R

Nice, vill se.

Mycket snack lite verkstad?

Nej. Du SKA få se det om det ens kommer snö till sthlm... OK? Sedan behöver jag batteri till kameran, men det pröjsar väl du? Eller? :bgrin:

Jodå kommer nog snö förr eller senare. 🙂

Nej jag tänker inte pröjsa nå batterier. 😛

Då blir det inget.

Seriöst, batteriet är sönder till den kameran och ett nytt kostar väl nåra hundralappar

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
803766
December 23, 2004 - 4:10 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=macrus][quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R

Nice, vill se.

Nej. Du SKA få se det om det ens kommer snö till sthlm... OK? Sedan behöver jag batteri till kameran, men det pröjsar väl du? Eller? :bgrin:

Då blir det inget.

Seriöst, batteriet är sönder till den kameran och ett nytt kostar väl nåra hundralappar

Jag citerar mig själv.

macrus wrote:

ocz
Member
Medlem
803773
December 23, 2004 - 4:14 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R

Nice, vill se.

Då blir det inget.

Jag citerar mig själv.

macrus wrote:

Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉

Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så jävla långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
803774
December 23, 2004 - 4:16 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉

Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så j**la långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.

Varför skulle jag betala batteri till din kamera när det var du som sa att du skulle filma när du gjorde det?

ocz wrote: Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R

Sen hur du definerar nog kan väl diskuteras.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
803783
December 23, 2004 - 4:22 pm
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: Tänkte du inte längre än så? Typ "om hawkie kommer då kommer han ju springa ifatt mig och slå mig" eller "tänk om det är HIV mannen vars bil vi kastar på, tänk om vi blir våldtagna".

lol "Tänk om jag halkar på badrumsgolvet och bryter nacken".. Ska nog aldrig duscha..

ocz wrote:
Då blir det inget.

Det var typ också dagens lol..

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1991
803814
December 23, 2004 - 4:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Klara man sig inte undan med sina brott ska man tänka på en annan kariär.

ocz
Member
Medlem
803962
December 23, 2004 - 7:19 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=ocz]Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉

Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så j**la långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.

Varför skulle jag betala batteri till din kamera när det var du som sa att du skulle filma när du gjorde det?

ocz wrote: Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R

Sen hur du definerar nog kan väl diskuteras.

Kollade kameran, pappa påminde mig då. Skit i det nu då? 😕

*blitz*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1467
804394
December 24, 2004 - 12:00 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: [quote=*blitz*] Jo kanske det kanske. Men de måste ju lära sig någon gång!

Jo det är sant, men man gör det på ett bra sätt.

Det kanske inte var det bästa sättet att handskas med situationen, men dagen hade inte varit så bra innan dess heller så. Gjort är gjort, kan inte göras ogjort.

LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60

"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 133
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL