March 14, 2004
macrus wrote: [quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R
Nice, vill se.
Mycket snack lite verkstad?
Nej. Du SKA få se det om det ens kommer snö till sthlm... OK? Sedan behöver jag batteri till kameran, men det pröjsar väl du? Eller? :bgrin:
Jodå kommer nog snö förr eller senare. 🙂
Nej jag tänker inte pröjsa nå batterier. 😛
Då blir det inget.
Seriöst, batteriet är sönder till den kameran och ett nytt kostar väl nåra hundralappar
June 23, 2002
ocz wrote: [quote=macrus][quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R
Nice, vill se.
Nej. Du SKA få se det om det ens kommer snö till sthlm... OK? Sedan behöver jag batteri till kameran, men det pröjsar väl du? Eller? :bgrin:
Då blir det inget.
Seriöst, batteriet är sönder till den kameran och ett nytt kostar väl nåra hundralappar
Jag citerar mig själv.
macrus wrote:
March 14, 2004
macrus wrote: [quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz][quote=macrus][quote=ocz]Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R
Nice, vill se.
Då blir det inget.
Jag citerar mig själv.
macrus wrote:
Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉
Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så jävla långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.
June 23, 2002
ocz wrote: Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉
Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så j**la långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.
Varför skulle jag betala batteri till din kamera när det var du som sa att du skulle filma när du gjorde det?
ocz wrote: Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R
Sen hur du definerar nog kan väl diskuteras.
July 19, 2001
hawkie wrote: Tänkte du inte längre än så? Typ "om hawkie kommer då kommer han ju springa ifatt mig och slå mig" eller "tänk om det är HIV mannen vars bil vi kastar på, tänk om vi blir våldtagna".
lol "Tänk om jag halkar på badrumsgolvet och bryter nacken".. Ska nog aldrig duscha..
ocz wrote:
Då blir det inget.Seriöst, batteriet är sönder till den kameran och ett nytt kostar väl nåra hundralappar
Det var typ också dagens lol..
March 14, 2004
macrus wrote: [quote=ocz]Vad ska jag säga? Om du köper batterier så får du se säger jag ju 😉
Jag kan alslöja att jag var riktigt dum en gång för två år sedan. Stod och kastade kottar på bilarna som körde förbi... Sedan hittar jag en ashård kotte såklart 🙂 Springer fram och kastar allt vad jag jag på en bil, han tvärbromsar såklart, jag och min kompis springer som fan såklart och kommer undan. Nåra minuter senare står det en polisbil där vi var, då sprang vi så j**la långt bort vi kunde. 🙄 Smart man var förut.
Varför skulle jag betala batteri till din kamera när det var du som sa att du skulle filma när du gjorde det?
ocz wrote: Ska nog ta o filma när vi kastar snöbollar på bilar... Sedan kommer det ut en fet byggarbetare som ska skrämma mig, my ass :)R
Sen hur du definerar nog kan väl diskuteras.
Kollade kameran, pappa påminde mig då. Skit i det nu då? 😕
July 18, 2003
whak wrote: [quote=*blitz*] Jo kanske det kanske. Men de måste ju lära sig någon gång!
Jo det är sant, men man gör det på ett bra sätt.
Det kanske inte var det bästa sättet att handskas med situationen, men dagen hade inte varit så bra innan dess heller så. Gjort är gjort, kan inte göras ogjort.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)