August 9, 2005
Tänkte att man kunde få utnyttja er 08or lite.. 🙂
På onsdag ska man köra igenom Stockholm för att sedan fortsätta till Arlanda. Klockan halv 8 på morgonen. Undrar om det är värt att köra en omväg över Enköping eller om man ska ta tjuren vid hornen och åka genom Södertälje och Stockholm. Planerar att åka ifrån Linköping vid 05:00-05:15 för att sedan vara vid Arlanda säg 08:15.
August 9, 2005
Twelve wrote: att åka igenom stan lär ju bli knepigt du lär ju inte vara ensam på vägen om man säger så.. sen blir det ju avgift på tullarna..
Köa kommer du med stor säkerhet göra.
Nej, det hade jag inte förväntat mig heller. Men är det verkligen avgift på Norra Länken och Essingeleden? För målet är ju inte så mycket att åka igenom stan utan mer förbi stan.
March 23, 2003
Det är ingen avgift om du bara åker på essingeleden...
Nu vet ju jag inte hur det är med trafik över Enköping, men den vägen skulle jag åkt om jag vore du. Annars måste du åka typ minst en timme tidigare för det "KAN" vara kö... Det kan vara ett helvete att köra genom där vardagar...
August 9, 2005
Templar- wrote: Det är ingen avgift om du bara åker på essingeleden...
Nu vet ju jag inte hur det är med trafik över Enköping, men den vägen skulle jag åkt om jag vore du. Annars måste du åka typ minst en timme tidigare för det "KAN" vara kö... Det kan vara ett h*****e att köra genom där vardagar...
Samtidigt måste man åka en timme tidigare för att hinna köra över Enköping, i alla fall enligt Google, som vi ju alla vet är allsmäktigt. Kanske inte är så dumt att köra över Enköping ändå..
1 Guest(s)