July 14, 2004
optimuz wrote: Bättre att ta amfetamin, då håller du dig vaken i 1 dygn utan problem 😉
ehh? :/
Jag har hållit mig vaken i 3 dagar på bara cola.
o.t: koffeintabletter suger, ingen skillnad jämfört med o dricka cola = ingen, jag är koffeinresistant dock tror jag för jag dricker så mycket cola..
March 18, 2003
Han lär ju ha fått kraftiga magsmärtor om han tog 16 stycken då det är 1.6 gram koffein 🙂
Vad är det för snack jag hör om koffeintabletter och kemisk rent koffein?! Aldrig hört talas om, vänligen utveckla varför det kemiskt rena koffeinet är bättre och om man kan köpa det? Det är ju ändå 100mg i en vanlig koffeintablett.
Klart koffeintabletterna fungerar, tar du tillräckligt så duger de nog som rusmedel åt dig också, det kan ju vara därför de är receptbelagda alt. ska bli receptbelagda snart.
November 4, 2001
Varför hålla på med koffeintabletter osv? Har faktist aldrig förstått meningen.
kan drick kaffe konstant en hel dag men får ingen kick av det.
Håller mig vaken lika bra ändå. Lära sig lite självbehärskning ROXX :p
Sen att en stark kopp kaffe innehåller mera koffein än en tablett är ju bara en datalj kanske..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Koffein
Notera att dom snackar 15cl kaffe.... när jag tar mig en "kopp" kaffe på rör det sig iaf om 3dl....
February 1, 2002
Uno! wrote: [quote=Starscream]har testat på nåt lan för 100 år sen 🙂 funkade skitkasst, kanske för jag redan hade varit vaken i 4 dygn.
Hehe, snacka om väck man va i skallen då, kan inte vara hälsosamt 😉
Ska man inte vara död efter 72 timmar/3 dygn? Varför lever du fortfarande?
vart har du hört en sån löjlig sak, jag va vaken torsdag till söndag.. polaren som var med va det också, när vi åkte hem bad han farsan att vrida ner ljudet på stereon, grejjen va att det inte satt en stereo i bilen vi blev hämtade i 🙂
May 8, 2001
Apoteket säljer numera bara bukar med 30 tabletter i varje. Iom detta så blev styckepriset betydligt högre. Orsaken till detta var att något pucko satte i sig alldeles för många (tror att det ett hundratal). Köp från t.ex. gymgrossisten.com istället: 100 st 200 mg för 79 spänn. Inte märker jag någon skillnad iaf (mot 2 st av apotekets tabletter).
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
December 5, 2002
Jag köpte en burk såna för några år sen, visst funkar det, men inte som jag ville.
Jag blev inte ett dugg piggare eller så, och det blev skitsvårt att göra precisa rörelser, satt och hoppade till slut.
Fast det var när jag käkade lite för många, om man tar två-tre åt gången så märkte jag bara att jag inte kunde somna hur gärna jag än ville på nån timme.
May 1, 2003
jonaz wrote: Apoteket säljer numera bara bukar med 30 tabletter i varje. Iom detta så blev styckepriset betydligt högre. Orsaken till detta var att något pucko satte i sig alldeles för många (tror att det ett hundratal). Köp från t.ex. gymgrossisten.com istället: 100 st 200 mg för 79 spänn. Inte märker jag någon skillnad iaf (mot 2 st av apotekets tabletter).
Finns på naturensdroger.se med... 99kr för 150 tablettar (250mg).
October 25, 2003
Uno! wrote: [quote=Starscream]har testat på nåt lan för 100 år sen 🙂 funkade skitkasst, kanske för jag redan hade varit vaken i 4 dygn.
Hehe, snacka om väck man va i skallen då, kan inte vara hälsosamt 😉
Ska man inte vara död efter 72 timmar/3 dygn? Varför lever du fortfarande?
Inte ens nästan.
Har vart vaken i nästan 100h en gång, gå kröp det små maskliknande saker i mitt cd-ställ.
Sedan låg jag och tittade efter maskarna när de kröp på golvet, rätt roligt faktiskt.
Sov i nästan två dygn efter det.
January 14, 2004
Starscream wrote: [quote=Arne_Garflak] om man tar två-tre åt gången så märkte jag bara att jag inte kunde somna hur gärna jag än ville på nån timme.
Ja det är så det blir, man är gristrött men kan inte somna .. blir bara jobbigt
Det är det som är fördelen med att komma ifrån Sollefteå.. man vill aldrig somna
1 Guest(s)