May 1, 2004
Stackers.....säger bara Stackers 10..http://www.stackers.nu/
March 23, 2004
Starscream wrote: [quote=Uno!] Ska man inte vara död efter 72 timmar/3 dygn? Varför lever du fortfarande?
vart har du hört en sån löjlig sak, jag va vaken torsdag till söndag.. polaren som var med va det också, när vi åkte hem bad han farsan att vrida ner ljudet på stereon, grejjen va att det inte satt en stereo i bilen vi blev hämtade i 🙂
Jag är säker på att det är så, ni är döda allihopa :cy:
Hehe, mm man blir jäcligt irriterad på ljud o massa rörelser när man är sådär trött. Kan bli riktigt jävlig mot folk som pratar med en.
March 18, 2003
Bara tabletterna utan mycket vätska tror jag inte fungerar så bra, det är det många verkar missa... Slänger i sig tabletterna och sköljer ner med ett glas vatten, jag anser att man behöver dricka konstant efter det. Precis som med Ephedra-baserade preparat.
Men koffein hjälper inte supermycket i sig om man ska hålla sig vaken (tycker jag), det fungerar dock bra tillsammans med annat som "katalysator".
Stora mängder koffein är lite hårt för hjärtat också som jag har förstått det från vad jag har läst.
February 12, 2007
SATAN vad några är oalänbildade... Bättre att ta amfetamin, då håller du dig vaken i 1 dygn utan problem... jo visst gör man det.. det är bara det att man man (iaf jag) klarar av att va vaken i över 24 timmar utan någe koffein alls... och har vart vaken i över 2 dygn utan koffein.. och nån sa att man dör om man är vaken i över 3 dygn... mm visst själv vart vaken i över 5 dar människor jag vet om har vart vaken i ca 10 dar... osv...
Gyroscope wrote: SATAN vad några är oalänbildade....
Jo, visst är det hemskt..
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 17, 2005
man dör efter 3 dagar om man inte druckit eller ätit, enda dödsfall jag hör om där någon inte sovit är att dom börjat halicunera och tagit kol på sig själva på ett eller annat sätt, dock är det extremt ovanligt. hallisar brukar komma efter ca 3 dygns sömnlöshet! har upplevt extremt lätta hallisar då jag endast sovit 2-3 timmar per natt i ca 5 dagar...
December 20, 2006
Gyroscope wrote: SATAN vad några är oalänbildade... Bättre att ta amfetamin, då håller du dig vaken i 1 dygn utan problem... jo visst gör man det.. det är bara det att man man (iaf jag) klarar av att va vaken i över 24 timmar utan någe koffein alls... och har vart vaken i över 2 dygn utan koffein.. och nån sa att man dör om man är vaken i över 3 dygn... mm visst själv vart vaken i över 5 dar människor jag vet om har vart vaken i ca 10 dar... osv...
ja sverige är bland de länder som sprider mest/värst/sämst missinformation när det gäller narkotiska preparat...inte konstigt att ungarna inte vet något :bok:
2 Guest(s)