May 11, 2005
skiroy wrote: [quote=sofly.]Åh vad skönt och oväntat! Jag var helt pank, löste tom in en gammal trisslottvinst på 75kr idag. Perfekt att få lite pengar nu innan Hultsfred. 🙂
Ajaj...det låter illavarslande.
Lär nog bli en hel del "glada drycker" på Hultan. 🙂
Mycket möjligt. 😉
Men problemet kvarstår ändå hur man ska få plats med åtta plattor öl, packning, jag och tre pojkar i en bil.
Dumt att inte skattepengarna var femsiffriga och räckte till att köpa en snygg minibuss! 🙁
September 12, 2001
sofly. wrote: [quote=skiroy][quote=sofly.]Åh vad skönt och oväntat! Jag var helt pank, löste tom in en gammal trisslottvinst på 75kr idag. Perfekt att få lite pengar nu innan Hultsfred. 🙂
Mycket möjligt. 😉
Men problemet kvarstår ändå hur man ska få plats med åtta plattor öl, packning, jag och tre pojkar i en bil.
Dumt att inte skattepengarna var femsiffriga och räckte till att köpa en snygg minibuss! 🙁
Lätt...dumpa ölen ! 😉
March 14, 2004
skiroy wrote: [quote=sofly.][quote=skiroy][quote=sofly.]Åh vad skönt och oväntat! Jag var helt pank, löste tom in en gammal trisslottvinst på 75kr idag. Perfekt att få lite pengar nu innan Hultsfred. 🙂
Mycket möjligt. 😉
Lätt...dumpa ölen ! 😉
Jag kan ta den och hm... vattna mina blomor med den. 🙄
September 12, 2001
TERdON wrote: Det är ni som deklarerat via internet/telefon/SMS som fått redan va? Har för mig att det dröjde längre för oss som blev tvungna att använda pappersvarianten...
Jepp !
För dessa som har fått använda pappersvarianten så dröjer det.
På gott och ont kanske. Jag blev då något överasskad då jag kollade in mitt konto idag. 🙂
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=sofly.][quote=skiroy][quote=sofly.]Åh vad skönt och oväntat! Jag var helt pank, löste tom in en gammal trisslottvinst på 75kr idag. Perfekt att få lite pengar nu innan Hultsfred. 🙂
Mycket möjligt. 😉
Lätt...dumpa ölen ! 😉
😮 :bash:
Dumpa killarna säger jag.
1 Guest(s)