January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=dree][quote=abishai]På ett icke-homoerotiskt vis brukar det vara en rätt trevlig stämning i omklädningsrum imo.
Snärta varandra på stjärten med blöta handdukar.
Och inte att förglömma allt pungrakande, ollande och hockeyfloppande man gör med varrandra. 😀
That's pushing it
May 10, 2002
CoLiC wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=dree][quote=abishai]På ett icke-homoerotiskt vis brukar det vara en rätt trevlig stämning i omklädningsrum imo.
Och inte att förglömma allt pungrakande, ollande och hockeyfloppande man gör med varrandra. 😀
That's pushing it
+1 Vi snärtar inte varandra med handdukar längre.
August 7, 2001
abishai wrote: [quote=CoLiC][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=dree][quote=abishai]På ett icke-homoerotiskt vis brukar det vara en rätt trevlig stämning i omklädningsrum imo.
That's pushing it
+1 Vi snärtar inte varandra med handdukar längre.
Jo då det är manlig kärlek. :bgrin:
February 12, 2002
dreamweaver wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Och inte att förglömma allt pungrakande, ollande och hockeyfloppande man gör med varrandra. 😀
Vad betyder "hockeyfloppa"? 😕
Man står mitt emot varrandra åsså drar den ena förhuden över den andras snopp och när det är max på så hoppar man bakåt så att det blir en "vakumflopp". Det låter "flopp".
January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=dreamweaver][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Och inte att förglömma allt pungrakande, ollande och hockeyfloppande man gör med varrandra. 😀
Vad betyder "hockeyfloppa"? 😕
Man står mitt emot varrandra åsså drar den ena förhuden över den andras snopp och när det är max på så hoppar man bakåt så att det blir en "vakumflopp". Det låter "flopp".
Jag ser att Frida hade rätt endå, dom kallade det däremot "Docka" 😛
1 Guest(s)