February 12, 2003
Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Så ge er ut där och hitta någon för guds skull!
September 28, 2003
x-per wrote: Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
man kan faktiskt ha brudar och kolla på porr om man vill det 😕 men lite pervigt kan det ju bli 🙄
July 26, 2003
x-per wrote: Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Rätta takter. Och en vacker dag kanske ni kan ta kontakt med dem också.
Verkligheten överträffar verkligen dikten (eller i det här fallet, filmen).
July 3, 2003
Så du menar att man ska ställa sig framför en tjej IRL och onanera? :bgrin: 🙄
September 8, 2003
Spindel wrote: [quote=x-per]Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Så du menar att man ska ställa sig framför en tjej IRL och onanera? :bgrin: 🙄
Har man tjej så.. varför inte? (jag har inte gjort så än ;)) men när man är i dvala får man nöja sig med film 😉
September 8, 2003
x-per wrote: [quote=Spindel][Så du menar att man ska ställa sig framför en tjej IRL och onanera? :bgrin: 🙄
Behöver DU onanera så har du misslyckats med ditt uppdrag 😀 😉
Hahaha, lite cp kanske... men vafan, varför inte? Finns säkert folk som gillar att se på/bli tittade på.
2 Guest(s)