October 1, 2002
Pierre C wrote: [quote=Shinji][quote=macrus][quote=BarateaU]En rulle om dagen gör kroppen bra.
Lät lite äkligt 😀
Vill inte tänka på alla NH nördar som kollar pr00n.
Varje dag? Damn! 😮
Bege dig ut och leta lite tjejer istället. 😛
Pr0n är ju myche bättre än brudar :bgrin:
Tycker du!?
Observera smileyn ...
March 19, 2003
macrus wrote: [quote=BarateaU]En rulle om dagen gör kroppen bra.
Lät lite äkligt 😀
Varje dag? Damn! 😮
Om de vore så illa 😛
Nää fan tack o låv ligger man inte så risigt till 😉
December 4, 2002
När man va typ 15 kanske man gjorde men nu kan man ju själv få de bara man ger sig ut på krogen öppnar sig en helt ny värld av tjejer!
Faktiskt riktigt lätt att få tjejer på krogen bara man vågar prata med dom vilket man givetvis vågar efter några cider 😛 Då behövs inge porrfilmer!
Fotnot: jag är 18 nu 🙂
September 8, 2003
Shinji wrote: [quote=Pierre C][quote=Shinji][quote=macrus][quote=BarateaU]En rulle om dagen gör kroppen bra.
Lät lite äkligt 😀
Varje dag? Damn! 😮
Tycker du!?
Observera smileyn ...
är det inte typ 🙄 -smileyn som är ironi-smileyn? lite oviktigt kanske 😉
October 1, 2002
Pierre C wrote: [quote=Shinji][quote=Pierre C][quote=Shinji][quote=macrus][quote=BarateaU]En rulle om dagen gör kroppen bra.
Lät lite äkligt 😀
Varje dag? Damn! 😮
Tycker du!?
Observera smileyn ...
är det inte typ 🙄 -smileyn som är ironi-smileyn? lite oviktigt kanske 😉
Förlåt 🙄
...
December 15, 2002
x-per wrote: Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Så ge er ut där och hitta någon för guds skull!
Så du menar att verklighetens tjejer ställer upp på allt som de gör i filmerna? Och så undrar de varför sexvåldet ökar i samhället 🙄
February 12, 2003
ManicBlue wrote: [quote=x-per]Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Så du menar att verklighetens tjejer ställer upp på allt som de gör i filmerna? Och så undrar de varför sexvåldet ökar i samhället 🙄
wow vad du använder hjärnan mycket (not)
Du tolkar helt fel iofs!
December 15, 2002
x-per wrote: [quote=ManicBlue][quote=x-per]Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Du tolkar helt fel iofs!
Är de nån som inte använder hjärnan så är de fan du! Ironi är internets fiende nummer ett börjar jag tro. Får väl börja skriva övertydligt så att även du förstår i fortsättningen då. *suck*
February 12, 2003
ManicBlue wrote: [quote=x-per][quote=ManicBlue][quote=x-per]Jag ska berätta en hemlighet för er, ibland när man traskar runt i stan eller åker bil så ser man något som kallas för TJEJER, ja varelsena i p-filmer finns faktiskt i verkligheten, och upplevelsen är något bättre i verkligheten än på film!
Du tolkar helt fel iofs!
Är de nån som inte använder hjärnan så är de fan du! Ironi är internets fiende nummer ett börjar jag tro. Får väl börja skriva övertydligt så att även du förstår i fortsättningen då. *suck*
Din mening var ju knappast ironisk!
Och om du nu skulle vara ironisk skulle du inte citerat mig eftersom det inte hade med varandra att göra, du skulle lagt det enskillt!
Och nej 🙄 är inte en smiley när man är ironisk!
Detta är ironiska smileysar:
😀
:bgrin:
🙄 Är en undrande smiley! Alltså en som grubblar!
November 26, 2002
x-per wrote: Din mening var ju knappast ironisk!
Och om du nu skulle vara ironisk skulle du inte citerat mig eftersom det inte hade med varandra att göra, du skulle lagt det enskillt!
Och nej 🙄 är inte en smiley när man är ironisk!Detta är ironiska smileysar:
😀
:bgrin:🙄 Är en undrande smiley! Alltså en som grubblar!
skojar du eller?
:rolleyes är ju den mest sarkastiska och ironiska smileyn som gjorts.
3 Guest(s)