January 15, 2004
x-per wrote: [quote=Öwall]skojar du eller?
:rolleyes är ju den mest sarkastiska och ironiska smileyn som gjorts.
men kolla på honom, ser ni ut så i verkligheten när ni skämtar?
nej knappast, så gör ni när ni grubblar!
läs på orginalkällan också så ser ni
http://www.nirvana2.com/smilies.html
Rolleyes-smileyn finns just för att visa att man använder sig av ironi på ett enkelt sätt, och förhoppningsvis utan missförstånd. Spelar ingen roll om man inte tycker att ansiktsuttrycket passar, det är så det är bara. Basic internet-nörd-kommunikation. 😛
July 13, 2002
sPaZz wrote: FAn här är man sannerligen i minoritet, bara 22st av 139 som inte kollar porr. Har liksom aldrig förstått vitsen med det hela, har man sett en har man sett alla, i stort sett. Visst det var jättespännande när man var 12-13 men nu ger det mig aboslut ingenting. 🙂
trallallallallaaa... 🙄 [Image Can Not Be Found]
:bgrin:
Önskar att jag också kunde stänga av så att en naken kvinna inte gav mig absolut någonting 🙄
July 13, 2002
Gulzebra wrote: [quote=x-per][quote=Öwall]skojar du eller?
:rolleyes är ju den mest sarkastiska och ironiska smileyn som gjorts.
men kolla på honom, ser ni ut så i verkligheten när ni skämtar?
nej knappast, så gör ni när ni grubblar!
läs på orginalkällan också så ser ni
http://www.nirvana2.com/smilies.html
Rolleyes-smileyn finns just för att visa att man använder sig av ironi på ett enkelt sätt, och förhoppningsvis utan missförstånd. Spelar ingen roll om man inte tycker att ansiktsuttrycket passar, det är så det är bara. Basic internet-nörd-kommunikation. 😛
på tal om smilies så saknar jag denna
... den är ju oslagbar 😀Men om den fanns så skulle det väl finnas risk för lite abuse... 🙄 ...
gah can't reeesist!
July 8, 2003
Hmm, det händer väl. Fast det är ju bättre i verkligheten. Tur att man har tjej med andra ord. Fast hon åker ju till England i två veckor (och jag till Danmark i en vecka) så jag måste klara mig på EGEN HAND i en vecka... Eller hur man nu säger. =)
"Ibland måste man ta saken i egna händer och satsa på sig själv...." =)
2 Guest(s)