May 1, 2003
caged wrote: Hmm, det händer väl. Fast det är ju bättre i verkligheten. Tur att man har tjej med andra ord. Fast hon åker ju till England i två veckor (och jag till Danmark i en vecka) så jag måste klara mig på EGEN HAND i en vecka... Eller hur man nu säger. =)
"Ibland måste man ta saken i egna händer och satsa på sig själv...." =)
March 15, 2002
Elias667 wrote: [quote=sPaZz]FAn här är man sannerligen i minoritet, bara 22st av 139 som inte kollar porr. Har liksom aldrig förstått vitsen med det hela, har man sett en har man sett alla, i stort sett. Visst det var jättespännande när man var 12-13 men nu ger det mig aboslut ingenting. 🙂
Önskar att jag också kunde stänga av så att en naken kvinna inte gav mig absolut någonting 🙄
Det är ju dock en helt annan sak 😉 Att däremot se en kvinna bli påsatt av någon annan är dock inte så jäkla tändande. 😛
July 3, 2003
sPaZz wrote: [quote=Elias667][quote=sPaZz]FAn här är man sannerligen i minoritet, bara 22st av 139 som inte kollar porr. Har liksom aldrig förstått vitsen med det hela, har man sett en har man sett alla, i stort sett. Visst det var jättespännande när man var 12-13 men nu ger det mig aboslut ingenting. 🙂
Önskar att jag också kunde stänga av så att en naken kvinna inte gav mig absolut någonting 🙄
Det är ju dock en helt annan sak 😉 Att se en kvinna bli påsatt av ngn annan är dock inte så jäkla tändande. 😛
Ne, det är sant, tycker mest att det är äckligt. Men nakna kvinnor som är "ensamma" utan någon äcklig spännebög så är det lite tändande :bgrin:
March 15, 2002
Spindel wrote: [quote=sPaZz][quote=Elias667][quote=sPaZz]FAn här är man sannerligen i minoritet, bara 22st av 139 som inte kollar porr. Har liksom aldrig förstått vitsen med det hela, har man sett en har man sett alla, i stort sett. Visst det var jättespännande när man var 12-13 men nu ger det mig aboslut ingenting. 🙂
Det är ju dock en helt annan sak 😉 Att se en kvinna bli påsatt av ngn annan är dock inte så jäkla tändande. 😛
Ne, det är sant, tycker mest att det är äckligt. Men nakna kvinnor som är "ensamma" utan någon äcklig spännebög så är det lite tändande :bgrin:
Okej jag får väl ge mig på den punkten, men det är fan så mkt trevligare att se dem "live" så att säga. 😉
June 3, 2001
sPaZz wrote: det är fan så mkt trevligare att se dem "live" så att säga. 😉
Är inte du lite för ung för sånt? 🙄
Trodde att man behövde vara myndig för att komma in på dom klubbarna.
Själv har jag aldrig sett en kvinna naken.
Jag e oskulld rätt igenom.
Inte ens fått hångla.. vilken datanörd jag är..
:bgrin:
July 3, 2003
Gueno wrote: [quote=sPaZz]det är fan så mkt trevligare att se dem "live" så att säga. 😉
Hur gammal är du?
March 15, 2002
Gueno wrote: [quote=sPaZz]det är fan så mkt trevligare att se dem "live" så att säga. 😉
Hehe, borde förstått att den kommentaren skulle komma. 😉 Inte så smart av mig att skriva "live", borde skrivit "irl" ist 😉 Förvörigt så har du helt rätt, jag kommer inte in på sådana klubbar 😛
May 22, 2001
September 19, 2002
ribban wrote: jälvklart tittar jag på porr. Att ha en dator utan porrfilm är emot reglerna :bgrin: 😀
Hehe där har du allt rätt! 😉
Json_81 wrote: Har du aldrig träffat en tjej som du tittat på porrfilm tillsammans med? Tråkiga tjejer du mött...
Där måste jag faktiskt också hålla med....
Elias667 wrote: trallallallallaaa... 🙄 [Image Can Not Be Found]
HAHAHA klockren bild! *sparar som skrivbordsunderlägg*
Däremot så förstår jag inte varför man skulle vilja ta bort känslan man får från ett fint naket fruntimmer?? Det är ju en av de få sakerna som gör livet värt att leva! 😉
Vidare så JA, jag tittar på porr. Och JA, jag har stadigt sällskap(med en tjej dvs) sedan ett par år tillbaks. Det är inget fel på erotik/porr, så länge det inte drivs till sin spets(sjuka saker som bajsporr/barnporr osv).
Människor som har något vett i huvudet fattar att det inte funkar på samma sätt i verkligheten som i porrfilm, därmed ser jag inget som helst fel i sånt. Bortsett från vissa extremare sorter dvs.
March 11, 2003
Gueno wrote: [quote=DraGoN]Ja det är du verkligen, var det man hörde på natten när man sov över hos dig fy fy fy.. Trodde inte du kollade på sånt när du hade gäster hemma 8)
Han hade förmodligen sex.
En helt okännd grej för datornördar. :bgrin:
Dragon trodde de kollade på porrfilm och blev väldigt konfunderad när det fanns varken dator eller TV i sovrummet....;)
1 Guest(s)