September 16, 2002
Bogus^ wrote: [quote=Kizo][quote=ocz][quote=Kizo]Mitt första lilla inlägg var om klockning av Geforce 4 Ti 4200 för ett par år sedan. Redan då, i mina unga år använde jag punkt och stor bokstav.
Aldrig har jag skrivit ett inlägg jag skäms för... Trots detta har jag min varning...
Du vet mycket väl varför du har din varning.
🙄 Tyst med dig.
det var ju hans fel att jag fick min också 👿
Men fattar du inte att det bevisar hur cool vi är? Vi får ju respekt för vi är så farliga! :burn:
June 28, 2001
Kizo wrote: [quote=Bogus^][quote=Kizo][quote=ocz][quote=Kizo]Mitt första lilla inlägg var om klockning av Geforce 4 Ti 4200 för ett par år sedan. Redan då, i mina unga år använde jag punkt och stor bokstav.
Aldrig har jag skrivit ett inlägg jag skäms för... Trots detta har jag min varning...
Du vet mycket väl varför du har din varning.
🙄 Tyst med dig.
det var ju hans fel att jag fick min också 👿
Men fattar du inte att det bevisar hur cool vi är? Vi får ju respekt för vi är så farliga! :burn:
akta så jag inte kommer och slår er med min käpp.
July 13, 2002
snyde wrote: Elias: Av ditt inlägg att döma tycks du inte ha förbättrats ett dugg.
Tycker jag i alla fall. Kanske skulle bytt ut ett komma mot en punkt men annars är jag rätt nöjd 🙂
Men jag kan hålla med om att jag har svårt att ställa om från "chatspråk" till riktig svenska när jag skriver i forum. I word kommer det automatiskt; om jag börjar skirva smilies i uppsatser får jag väl ta tag i det, tills dess får ni uthärda 😉
btw: Du får gärna skicka mig ett pm och berätta vilka fel du fann i min text, blir lite nyfiken :bok:
July 13, 2002
ocz wrote: [quote=snyde]Elias: Av ditt inlägg att döma tycks du inte ha förbättrats ett dugg.
Taskigt 🙄
Hehe, lugnt. Är ganska säker på mina språkkunskaper. När det kommer till uppsatser och annat finlir så har jag inga som helst problem.
Den som vill påstå att jag fått mina MVG enkelt kunde inte ha mera fel. Går i en av Sveriges hårdaste skolor och har haft två olika svenskalärare, räcker inte med ett leende och närvaro 😉 Säger iofs inte heller att jag är någon språkexpert. Skulle inte få för mig att plugga språk på universitet... ser det bara som ett verktyg 🙄
September 17, 2001
Jag har kollat tillbaks på mina inlägg några gånger, och visst kan man skämmas över grammatik och språk, men åsikter jag hade då* står jag fast vid. Det märks det att man var yngre genom en del klumpiga uttryck och den lägre kunskapsnivå inom datorvärlden man besatt. Det är kul att se att man trots allt utvecklats såpas här mycket genom att bara sitta framför datorn och läsa datortidningar.
Mitt första inlägg och min första, egna tråd inleddes så här:
SiBBoR (2001-09-17, 13:58) wrote: Efter att jag läst en massa tester, kollat och jämfört priser och specifikationer anser jag att Asus A7V266 moderkort är klart bäst! Jag har hört att Abit KG7 moderkortet skall vara stabilare och mer överklocknings-vänligt än Asus A7V266! Stämmer det? Finns Asus A7V266 utan inbyggt ljudkort? I sådana fall vart? Någon som vet?
*då = någon gång under min tid här på NH.
September 12, 2001
obelix wrote: Känner mig som en gnällkärring när jag kollar mitt första (andra) inlägg :bgrin:
Jag kollar mest i dom andra forumsdelarna, eftersom jag hittar svaren på alla frågorna jag haft hittils där...
Tja...
Jag har varit här så pass länge att mitt första och många fler inlägg från den tidpunkten numera är bortrensade. 😀
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=obelix]Känner mig som en gnällkärring när jag kollar mitt första (andra) inlägg :bgrin:
Jag kollar mest i dom andra forumsdelarna, eftersom jag hittar svaren på alla frågorna jag haft hittils där...
Tja...
Jag har varit här så pass länge att mitt första och många fler inlägg från den tidpunkten numera är bortrensade. 😀
Vad skulle det kosta att får vissa saker raderade? O:) :va: :bgrin:
July 13, 2002
NH|SiBBoR wrote: Jag har kollat tillbaks på mina inlägg några gånger, och visst kan man skämmas över grammatik och språk, men åsikter jag hade då* står jag fast vid. Det märks det att man var yngre genom en del klumpiga uttryck och den lägre kunskapsnivå inom datorvärlden man besatt. Det är kul att se att man trots allt utvecklats såpas här mycket genom att bara sitta framför datorn och läsa datortidningar.
Det där jag menades med att skämmas 😀 Inte över de åsikter man haft, hade med säkerhet anledning till dem 😉 Dessutom tror jag inte många av mina åsikter ändrats, blivit lite mera fördomsfull kanske.
Men om man säger såhär... skulle vilja se hur mycket skit de kunde gräva ur mina gamla posts om jag försökte bli statsminister eller nått någon dag :cy:
June 28, 2001
skiroy wrote: [quote=obelix]Känner mig som en gnällkärring när jag kollar mitt första (andra) inlägg :bgrin:
Tja...
oh inte helt o hållet, jag känner allt till tiden då warez och bongbyggande var heta topics.
i got proof, and im not afraid to use it !
September 17, 2001
Elias667 wrote: [quote=NH|SiBBoR]Jag har kollat tillbaks på mina inlägg några gånger, och visst kan man skämmas över grammatik och språk, men åsikter jag hade då* står jag fast vid. Det märks det att man var yngre genom en del klumpiga uttryck och den lägre kunskapsnivå inom datorvärlden man besatt. Det är kul att se att man trots allt utvecklats såpas här mycket genom att bara sitta framför datorn och läsa datortidningar.
Det där jag menades med att skämmas 😀 Inte över de åsikter man haft, hade med säkerhet anledning till dem 😉 Dessutom tror jag inte många av mina åsikter ändrats, blivit lite mera fördomsfull kanske.
Men om man säger såhär... skulle vilja se hur mycket skit de kunde gräva ur mina gamla posts om jag försökte bli statsminister eller nått någon dag :cy:
statisminister? bäst du låter mig radera alla dina pinsamma bravader ur vår databas då.
January 12, 2004
NH|SiBBoR wrote: [quote=Elias667][quote=NH|SiBBoR]Jag har kollat tillbaks på mina inlägg några gånger, och visst kan man skämmas över grammatik och språk, men åsikter jag hade då* står jag fast vid. Det märks det att man var yngre genom en del klumpiga uttryck och den lägre kunskapsnivå inom datorvärlden man besatt. Det är kul att se att man trots allt utvecklats såpas här mycket genom att bara sitta framför datorn och läsa datortidningar.
statisminister? bäst du låter mig radera alla dina pinsamma bravader ur vår databas då.
Skulle det bli några inlägg kvar då? O:) :va: :)R
November 18, 2003
hahhaha min första tråd/inlägg
Snowman89 wrote: Tja
E lite ny på de här me överklockning,
och ja tänkte köpa ett epox 8rda3+ och en AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus Socket A (Thoroughbred) processor .
Vad ska ja köpa för minnen då? För ja har hört att om man ska överklocka cpun så måste man ha speciella minnen för att de inte skulle blie en flask hals, va ska man skaffa då?
September 17, 2001
obelix wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Elias667][quote=NH|SiBBoR]Jag har kollat tillbaks på mina inlägg några gånger, och visst kan man skämmas över grammatik och språk, men åsikter jag hade då* står jag fast vid. Det märks det att man var yngre genom en del klumpiga uttryck och den lägre kunskapsnivå inom datorvärlden man besatt. Det är kul att se att man trots allt utvecklats såpas här mycket genom att bara sitta framför datorn och läsa datortidningar.
nope, och det var lite det jag menade. lika bra att du reggar ett nytt konto 😉
July 13, 2002
obelix wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Elias667]
Hehe, ett eller två kanske... Jag försöker få med minst ett par svordomar och/eller fördomar per post 😉
HARD NIPPLES!
1 Guest(s)