August 27, 2003
NordicHardwares IRC kanal. Vi finns på #nordichardware i Quakenet nätverket. Där kan du få svar på diverse hårdvarufrågor hypersnabbt eller så kanske du bara vill diskutera skit i allmänhet, we are there for you
För er som inte har provat IRC förut går det att ladda ner mIRC på http://www.mirc.com
EDIT: Om ni träffar på Noddan eller fackamato i en mörk netsplitgränd, göm er och spela död. Tassa försiktigt iväg när denne inte ser 8)
See you around
October 22, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=festisMER]Kan man inte likagärna sitta här och snacka 😛
jo.. men om vi snackar för mycket onödiga medelanden (som tex detta) kommer vi snart bli klassade som spamare..
Precis, sen så är ju forumet mer eller mindre aktivt beroende på vilken tid på dygnet man har problem/vill prata av sig. IRC-kanalen är de jämt någon som är vaken och förhoppningsvis hjälpsam eller som också bara vill prata
March 1, 2004
fisken wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Kan man inte likagärna sitta här och snacka 😛
jo.. men om vi snackar för mycket onödiga medelanden (som tex detta) kommer vi snart bli klassade som spamare..
Precis, sen så är ju forumet mer eller mindre aktivt beroende på vilken tid på dygnet man har problem/vill prata av sig. IRC-kanalen är de jämt någon som är vaken och förhoppningsvis hjälpsam eller som också bara vill prata
Kanske inte är en så dum idé då 😛
March 5, 2002
HuGGe wrote:
EDIT: Om ni träffar på Noddan eller fackamato i en mörk netsplitgränd, göm er och spela död. Tassa försiktigt iväg när denne inte ser 8)
See you around
Hahaha, så farlig är jag inte (sålänge ni inte använder awayskript och annat onödigt tjafs) D;
http://www.irssi.org för de som föredrar en mycket bättre IRC-klient. 8)
May 17, 2002
Mind wrote: det är så j**la många n00bs med sina simpla problem som tar upp för mkt plats i kanalen.
när jag kommer med mina hypeavancerade kryptiska problem då finns det inte en kotte i närheten som kan stå till hands
jobbigt för dig att du vet nästna allt och vi som inte gör det är lägre stående livsformer fördig.
August 20, 2001
Mind wrote: det är så j**la många n00bs med sina simpla problem som tar upp för mkt plats i kanalen.
när jag kommer med mina hypeavancerade kryptiska problem då finns det inte en kotte i närheten som kan stå till hands
Det är lugnt Mind... jag vet inte heller hur man kopplar in en hårddisk 🙄
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Mind]det är så j**la många n00bs med sina simpla problem som tar upp för mkt plats i kanalen.
Det är lugnt Mind... jag vet inte heller hur man kopplar in en hårddisk 🙄
hahahaha 😀 den var grym.
May 17, 2002
Mind wrote: yeeeeeeeeeees
undra vilken planet man får resa till för at hitta någon som är värd mina memoarer.spring iväg och bygg ett rymdskepp åt mig nu, och det måste se ut som enterprise oxå.
Travel in style
´
vilken färg vill du ha? Det senaste innom rymdskepp är ju Cyan, men matchar det din strumpor?
2 Guest(s)