July 18, 2003
Tänkte bara kolla om det var någon mer än jag som kom in på den högskola/universitet som de har sökt?
Jag kom iallafall in på mitt första val som var Högskoleingengör i Datateknik på Växjös universitet.
/blitz
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Marron wrote: Grattis 🙂
Jag har ett år kvar på gymnasiet först, sedan får vi se vad det bli.
Tack, det året går snabbt.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 5, 2001
Iskall wrote: Fick svar idag 🙂
Kom in på Industriell ekonomi här hemma i Linköping samt står som 10:e/4:e reserv på samma program i Göteborg/Lund.
Vill helst komma in i Lund så jag ska ta och ringa och höra med dem imorgon om de kan fixa in mig... 😛
E ett ganska teoretiskt program va? Har tre polare som går det. Två i Linköping och en i Göteborg. De var inte precis de dummaste i klassen om man säger så.
July 3, 2003
Arny wrote: [quote=Iskall]Fick svar idag 🙂
Kom in på Industriell ekonomi här hemma i Linköping samt står som 10:e/4:e reserv på samma program i Göteborg/Lund.
Vill helst komma in i Lund så jag ska ta och ringa och höra med dem imorgon om de kan fixa in mig... 😛
E ett ganska teoretiskt program va? Har tre polare som går det. Två i Linköping och en i Göteborg. De var inte precis de dummaste i klassen om man säger så.
Jo, det är mycket teori där... Som tur var har jag haft ett sabbatsår nu, med mycket praktiskt arbete..., och är faktiskt lite sugen på att plugga igen. 😮 Trodde jag faktiskt aldrig när jag tog studenten, då var jag enormt trött på allt plugg... 😛
Nae helt dum får man nog inte vara för att klara sig där. 🙂
May 1, 2005
*blitz* wrote: Tänkte bara kolla om det var någon mer än jag som kom in på den högskola/universitet som de har sökt?
Jag kom iallafall in på mitt första val som var Högskoleingengör i Datateknik på Växjös universitet./blitz
Congrats! Vill också ta mig in på liknande sak:) Men först ska gymnasiet klaras av, om ett år, och då kanske ja ska ta nått me typ IT, eller kanske Natur. Kan ni ge mig nårra tips på bra IT/Data-linjer?
November 23, 2001
Jag kom in på det jag sökt..
Ingenjörsprogrammet för Innovation och Produktdesign 120/180p på MdH i Eskilstuna, där jag bor.
Då jag redan gått ett år på ett helt annat program så blir det ungefär 140-160p till att läsa nu då för att få 180p-examen (civ.ing.)..
Jag hoppas jag orkar med det..
November 23, 2001
Arny wrote: Väntar på svar. Har sökt sjöfart/logistik i Göteborg.
Edit: Missat brevet. Låg bland all reklam. Kom in iaf. Duger detta som bevis på att man är antagen t.ex när man hyr studentlägenhet?
Ja det gör det.. Var nere och skrev kontrakt idag på lägenhet. Fick den reserverad igår och var tvungen att få hem det brevet..
Det var det dom behövde så... Inga papper från CSN eller kreditupplysning behövs där jag hyr, dom förväntar sig att man kan betala på ett eller annat sätt ändå..
November 5, 2001
jarlen wrote: [quote=Arny]Väntar på svar. Har sökt sjöfart/logistik i Göteborg.
Edit: Missat brevet. Låg bland all reklam. Kom in iaf. Duger detta som bevis på att man är antagen t.ex när man hyr studentlägenhet?
Ja det gör det.. Var nere och skrev kontrakt idag på lägenhet. Fick den reserverad igår och var tvungen att få hem det brevet..
Det var det dom behövde så... Inga papper från CSN eller kreditupplysning behövs där jag hyr, dom förväntar sig att man kan betala på ett eller annat sätt ändå..
Gött. Var osäker på om man behövde vänta tills det slutgiltliga beslutet kom men är man antagen så är man ju det. Jaja, då kan man skriva kontrakt då. 🙂
October 1, 2002
Yes. Kom in på samma utbildning andra året i rad nu. Samhäll, kultur- & mediagestaltning här i Norrköping (LiU).
Fortfarande grymt osäker på om jag vill läsa - Efter att ha efterforskat lite kom jag fram till att snittåldern för de som läst det här programmet har varit runt 28 år. Själv är jag 20. Känns inte så jättekul direkt att gå i en sådan klass 😕
Men vad tusan 😀
July 18, 2003
Jag har också som någon annan här, pallar inte o leta upp vem som skrev det haft ett sabbatsår nu och det ska bli gött o slippa o jobba på industri ett tag.
Angående lägenhet så har jag haft det fixat ett bra tag, ska hyra i andra hand av en bekant det första året iallafall.
IBM Thinkpad T60
June 30, 2003
*blitz* wrote: Tänkte bara kolla om det var någon mer än jag som kom in på den högskola/universitet som de har sökt?
Jag kom iallafall in på mitt första val som var Högskoleingengör i Datateknik på Växjös universitet./blitz
Jag är precis klar med 3:e året på samma universitet och samma program. Ett himla bra program är det tycker jag.
Välkommen till vxu.se 😛
July 18, 2003
DoN wrote: [quote=*blitz*]Tänkte bara kolla om det var någon mer än jag som kom in på den högskola/universitet som de har sökt?
Jag är precis klar med 3:e året på samma universitet och samma program. Ett himla bra program är det tycker jag.
Välkommen till vxu.se 😛
Nice, det var ju skoj att höra. Hoppas att det passar mig bara 😀
IBM Thinkpad T60
2 Guest(s)