July 27, 2002
Hur kombinerar ni kärleksliv och datorspelande. Jag gick ifrån nörd till flickvänskarl på ett halvår, har sedan varit det ett bra tag, men nu börjar det luskas i kanterna igen vad gäller datorn. 😀 Har inga problem med detta ifrån flickvännens sida (med lite paranteser), största problemet är väl rent ekonomiskt att få en ny maskin..
Hur gör ni när ni kombinerar, om ni ens gör det, väljer ni mellan alternativen? Lite luddig fråga kanske, diskutera på! 😀
March 11, 2003
Callister wrote: Hur kombinerar ni kärleksliv och datorspelande. Jag gick ifrån nörd till flickvänskarl på ett halvår, har sedan varit det ett bra tag, men nu börjar det luskas i kanterna igen vad gäller datorn. 😀 Har inga problem med detta ifrån flickvännens sida (med lite paranteser), största problemet är väl rent ekonomiskt att få en ny maskin..
Hur gör ni när ni kombinerar, om ni ens gör det, väljer ni mellan alternativen? Lite luddig fråga kanske, diskutera på! 😀
Man hotar med att det inte blir något sex om man inte får spela en timme eller två.;)
March 10, 2003
Kärleksliv ? vad är det ?
Skämt åt sido, men accepterar hon inte mig för den jag är så kan hon fortsätta leta.
Annars så kan hon väl hellre få låna en av burkarna här för MSN och Lunar. :bgrin:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 4, 2001
Ctrl wrote: Kärleksliv ? vad är det ?
Skämt åt sido, men accepterar hon mig för den jag är så kan hon fortsätta leta.
Annars så kan hon väl hellre få låna en av burkarna här för MSN och Lunar. :bgrin:
Så du vill ha en tjej som inte accepterar dig för den du är?
Jag tycker inte det verkar vara något jobbigt dilemma, jag spelar aldrig (utom ibland på DH när jag smiskar nh-crew i Q3). 😎
1 Guest(s)