December 4, 2002
Coore wrote: j**lar vad onödigt att hindra polisen från att göra sitt jobb. Ett stort suck på sådana människor.
Exakt, hindrande av tjänsteutövning tror jag det kallas..
Och att polisen "provocerade" 200 människor? Sääääkert.. bara en kass ursäkt för att få sätta dit polisen.. så jävla barnsligt.
April 22, 2003
Plexan wrote: Falcon: På den sista punkten håller jag definetivt inte med dig..
Det hade inte behövt hända något, han kunde ha avvaktat eftersom ingen racing pågick när dem var där men visst provocerade dom polisen.
Har du ett förslag på hur vi skall visa att vi behöver en bana om man inte kan protestera? Sen finns det ju olika sätt att protestera..
Varför protestera över huvudtaget när dom håller på att bygga en bana åt er?
December 4, 2002
Mac wrote: [quote=Plexan]Falcon: På den sista punkten håller jag definetivt inte med dig..
Det hade inte behövt hända något, han kunde ha avvaktat eftersom ingen racing pågick när dem var där men visst provocerade dom polisen.
Har du ett förslag på hur vi skall visa att vi behöver en bana om man inte kan protestera? Sen finns det ju olika sätt att protestera..
Varför protestera över huvudtaget när dom håller på att bygga en bana åt er?
Otåliga barn som väntar på sin sandlåda
May 11, 2003
Känns som luktar fjortisinlägg på den här tråden..
Slår vad om hälften som har svarat på den här tråden inte ens har körkort.
Men tänk så här nu:
Istället för att försöka stoppa streetracing (vilket naturligtvis inte går) så är det snarare bättre att arrangera det under kontrollerade former istället. Så länge banan byggs så borde kommunen hitta en tillfällig raksträcka som man skulle kunna dra på..
Sen kan jag tillägga att det inte var fjortisar som stod ivägen för polisbilen men om de var omogna eller dumma i huvudet kan jag inte uttala mig om.
Sen är det ett faktum att polisen har storhetsvansinne vilket många stör sig på och tar vara på de chanserna dom får för att göra uppror.
December 4, 2002
Om nu människor vill hålla på att köra fort som fan på en raksträcka får dom väl gå med i en klubb som sysslar med sånt och hålla sig från gatorna.. och får hålla sig medans bygget håller på.
Personligen håller jag på med skytte och när vi byggde nya banor inte fan gick jag ut på stan och la mig och sköt på kungsgatan!
October 11, 2002
Plexan: Nej jag tycker inte det är fjortisinlägg i denna tråden, jag tycker vi har reagerat helt normalt på det som hände, dvs att hindra polisen och provocera dem på ett fullständigt omoget och jäkligt lågt sätt.
Och ja, jag har haft mitt körkort i över 1½ år nu.. hur gammal är du själv?
May 11, 2003
Vampis wrote: Om nu människor vill hålla på att köra fort som fan på en raksträcka får dom väl gå med i en klubb som sysslar med sånt och hålla sig från gatorna.. och får hålla sig medans bygget håller på.
Personligen håller jag på med skytte och när vi byggde nya banor inte fan gick jag ut på stan och la mig och sköt på kungsgatan!
Det märks att du förstår vad du pratar om.. Du jämför päron med äpplen här..
October 11, 2002
Vampis wrote: Om nu människor vill hålla på att köra fort som fan på en raksträcka får dom väl gå med i en klubb som sysslar med sånt och hålla sig från gatorna.. och får hålla sig medans bygget håller på.
Det krävs nog liiite större bana för streetracing än en skyttebana skulle jag tro.. så det går inte jämföra riktigt så.
May 11, 2003
Jiggly wrote: Plexan: Nej jag tycker inte det är fjortisinlägg i denna tråden, jag tycker vi har reagerat helt normalt på det som hände, dvs att hindra polisen och provocera dem på ett fullständigt omoget och jäkligt lågt sätt.
Och ja, jag har haft mitt körkort i över 1½ år nu.. hur gammal är du själv?
Tillräckligt gammal för att haft körkort i 3 år..
August 20, 2001
Jiggly wrote: [quote=Vampis]Om nu människor vill hålla på att köra fort som fan på en raksträcka får dom väl gå med i en klubb som sysslar med sånt och hålla sig från gatorna.. och får hålla sig medans bygget håller på.
Det krävs nog liiite större bana för streetracing än en skyttebana skulle jag tro.. så det går inte jämföra riktigt så.
Ok det skulle vara något annorlunda då???
"Jag är pilot men har ingen landningsbana... Får väl landa på gågatan då..."
May 11, 2003
DiDi wrote: [quote=Jiggly][quote=Vampis]Om nu människor vill hålla på att köra fort som fan på en raksträcka får dom väl gå med i en klubb som sysslar med sånt och hålla sig från gatorna.. och får hålla sig medans bygget håller på.
Ok det skulle vara något annorlunda då???
"Jag är pilot men har ingen landningsbana... Får väl landa på gågatan då..."
Va lite realistiska nu..
May 11, 2003
coalan wrote: [quote=Plexan][quote=Jerry]Jag hoppas att ni inte får någon bana.
För att du inte har bil eller?
argumentera gärna..
efter ert uppträdande vilket finns beskrivet tidigare i tråden, så förtjänar ni ingen bana
HAHA! Förtjänar inte bana? Kanske inte men då kommer det ju fortsätta som det är nu..
Skitbra lösning!
February 12, 2002
Plexan wrote: [quote=coalan][quote=Plexan][quote=Jerry]Jag hoppas att ni inte får någon bana.
För att du inte har bil eller?
argumentera gärna..
efter ert uppträdande vilket finns beskrivet tidigare i tråden, så förtjänar ni ingen bana
HAHA! Förtjänar inte bana? Kanske inte men då kommer det ju fortsätta som det är nu..
Skitbra lösning!
Min lösning var ju också bra. Om polisen skjuter er alla i knäna så slipper vi den här diskutionen.
February 12, 2002
Metz wrote: heheh men tjaba vilken diskus ni har startat om ingeting klart det är kul o jävvlas med polisen för alla har väl vart med om att polisen jävvlats med en själv så tat lungt nu va gubbs så länge ingen kom till skada så är väl allt lungt 😀 😀
Polisen gör sitt jobb, de är där för att uprätthålla lagen inget annat.
Don't kill the messenger.
May 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Metz]heheh men tjaba vilken diskus ni har startat om ingeting klart det är kul o jävvlas med polisen för alla har väl vart med om att polisen jävvlats med en själv så tat lungt nu va gubbs så länge ingen kom till skada så är väl allt lungt 😀 😀
Polisen gör sitt jobb, de är där för att uprätthålla lagen inget annat.
Don't kill the messenger.
dom gör sitt jobb plus lite till kan jag säga.. 😉
2 Guest(s)