November 27, 2003
obelix wrote: [quote=Delph1][quote=obelix]Men med våld, vaselin och min magnetiska skruvmejsel så löser det sig.
Spionera du på vår support på DH? 😀
//Andreas
Har Skiroy som mentor och förebild när det gäller detta... O:) :)R
😀 Jag har själv lite teorier om Skiroy är lite typ den där luffaren i Dogma, dvs en tillfällig reinkarnation av Gud. Han är överallt och har svar på allt :-k
//Andreas
July 4, 2003
Mean Machine wrote: Det kunde inte börjat bättre...;)
Ocz got banned...:)
Eller ja, det är vad han säger iaf, och varför skulle han ljuga?
Men vad kommer hända annars? Njää, det gamla vanliga, sitta och komma elva i SMPC, osv, osv...:P
Jo, idag runt 16.00 tror jag det var, han skrev Offtopic in en "Köp & Sälj" tråd, Coore var där och utdelade den heliga bannlysningen.
June 5, 2004
GatriC wrote: [quote=Mean Machine]Det kunde inte börjat bättre...;)
Men vad kommer hända annars? Njää, det gamla vanliga, sitta och komma elva i SMPC, osv, osv...:P
Jo, idag runt 16.00 tror jag det var, han skrev Offtopic in en "Köp & Sälj" tråd, Coore var där och utdelade den heliga bannlysningen.
Bann för att skriva:
När du redan har bumpat din tråd två ggr så måste jag fråga, varför inte använda en av dina två FX55or? Dom var väl döda?
?? det var det värsta,för den lilla grejjen...
Topic: Hoppas att det blir ett bra år, har börjat träna OSV får hoppas att det går bra helt enkelt...
EDIT: ska börja övningsköra om en måsnad också =)
July 4, 2003
azN- wrote: [quote=GatriC][quote=Mean Machine]Det kunde inte börjat bättre...;)
Bann för att skriva:
När du redan har bumpat din tråd två ggr så måste jag fråga, varför inte använda en av dina två FX55or? Dom var väl döda?
?? det var det värsta,för den lilla grejjen...
Han hade redan en varning, det är ju fet regel på att inte snacka offtopic i Köp & Sälj, den andra som snacka offtopic och han som bumpa fick ju varning också.
2 varningar=bann.
November 5, 2001
Först ska jag mucka efter 15mån slavgöra med de mest ointelligent människor jag någonsin träffat på (kockarna i armén).
Efter det blir det jobb i ett par månader sen bär det förhoppningsvis av till USA ett tag.
Har dessutom tänkt söka FN-tjänst och åka på mission till Kosovo (KS13) i jan -06. Utbildningen påbörjas troligen i slutet av året.
I juni -06 kommer jag hem och då är det dags att få tummen ur och börja läsa på högskola. Vad jag vill förkovra mig i vet jag inte riktigt men Krqagyzzz har intalat mig att sjöingenjör är bra.
July 4, 2003
Mer Partyn o Mer Brudar helt klart 😉
Börja läsa på körkortsboken i vänta på att bli ännu ett år äldre till 2006 så man får ta det sablans underbara körkortet!
Fixa i skolan o ha sig =)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)