March 11, 2003
festisMER wrote: Blir 18 år i år så klart jag kommer få ett bra år 🙂
Bara 10 dagar kvar dessutom 😀
Det här året började klart värdelöst. Först en massa rent privat skit, och sedan får man reda på att man är exakt dubbelt så gammal som festisMER. Kunde fan inte starta värre...
January 4, 2001
denstore wrote: [quote=festisMER]Blir 18 år i år så klart jag kommer få ett bra år 🙂
Det här året började klart värdelöst. Först en massa rent privat skit, och sedan får man reda på att man är exakt dubbelt så gammal som festisMER. Kunde fan inte starta värre...
Ääääh.. se det från den ljusa sidan, skidan har varit dubbelt så gammal som dig.
För övrigt så har jag väl inget speciellt att se fram emot detta året, mer än plugget då och en massa trevliga tentor 😕
March 1, 2004
denstore wrote: [quote=festisMER]Blir 18 år i år så klart jag kommer få ett bra år 🙂
Jag förstår inte riktigt hur min ålder kan få din början på året att kännas
värdelös, men om det nu är så, så får det bara mig att må bra.
February 3, 2003
har ingen aning om hur detta året kommer gå men det verkar vara ett år med mycket problem hemma iaf. Får se hur det löser sig.
Slutar skolan och ska ut och jobba troligen. Ingen aning om hur det ska gå heller troligen åt skogen (och då menar jag inte att jag ska bli skogshuggare).
Vi får se
March 11, 2003
festisMER wrote: [quote=denstore][quote=festisMER]Blir 18 år i år så klart jag kommer få ett bra år 🙂
Jag förstår inte riktigt hur min ålder kan få din början på året att kännas
värdelös, men om det nu är så, så får det bara mig att må bra.
Du kommer att förstå när du fyller 36...;)
Förhoppningsvis går planerna på företaget i lås, och jag blir miljonär..
Näe, men med lite tur kan man väl iaf försörja sej på det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)