December 30, 2003
Här är länken the_crow 🙂
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
Jag ska inte spotta på er....det kan bli jobbigt 😀
September 18, 2002
Kul.. 🙂 Tro inte att det jag kommer skriva är för att jag "missunnar" dig det.!
Någon som jag känner sa någon gång (kommer inte ihåg vem eller när) "Funkar det inte första gången så funkar det inte andra (eller tredje eller femtioelfte). Och det tror jag på, såvida det inte har gått lång tid mellan gångerna, säg att man är ihop, gör slut och något år senare blir ihop igen, då kan det kanske funka, för man förändras ju, men så direkt efter.. nja, tror inte riktigt på det. Men lycka till!! 😀 Hoppas att du/ni är undantagen som bekräftar regeln! 😀
January 28, 2003
Jag väntar spänt på nästa Kärleks problem-tråd från din sida. 😉
Vad säger ni killar, två-tre veckor?
Hon har visat en gång att hon inte vill ha dig, nu passar det henne igen och genast står du där i dörrahollet... Det säger mer om dig än om henne, du är en kille som kommer bli sårad om du fortsätter såhär. Fast det känns jävligt tufft så borde du säga åt henne att om hon inte ville ha dig innan, varför vill hon ha dig nu igen då?
Stå på dig och visa att det inte går att behandla dig hur som helst, om det inte redan är för sent.
January 13, 2004
Det låter som ett fruktat fall av hon-fick-inte-den-hon-ville-så-hon-tog-det-näst-bästa. Men förhoppningsvis har hon istället insett vilken beatch hon var mot dig (mindre troligt) och kanske rent av insett vilken hingst du är! (mer eller mindre troligt, vad vet jag?) :bgrin: och i så fall så grattis 😉 Men själv hade jag nog tagit mig ett långt snack med tjejen efter att ha blivit tillsammans igen efter något sådant så man får allt på det klara! (och undvika att fastna i "litar du inte på mig älskling?-fällan!) Lycka till!
1 Guest(s)