November 4, 2001
På senaste tiden har jag haft svårt att skriva nått vettigt 🙄
Alltså, jag sitter här och läser en massa trådar varje dag, och förr i tiden svarade jag alltid på en massa av dem. Men nu så läser jag igenom dem, börjar skriva ett svar, slutar mitt i, läser vad jag skrivit och sen suddar jag ut det och går tillbaks till att läsa något annat.
Jag undrar bara om det är någon annan som känner samma "hopplöshet" att ingen ändå bryr sig om vad man skriver så att man skiter i att skriva överhuvudtaget?
(Var för övrigt nära att sudda ut detta inlägg, vilket jag kanske borde ha gjort, men nu bestämde jag mig för att testa)
May 17, 2002
Callister wrote: Du behöver ju inte skriva faktiskt, man är ju inte här för att få mycket posts, utan man läser för att tillfredställa behov.
rättelse: Man är här för att man inte har något bättre för sig eller i några yttersta få fall, att man vill ha hjälp med något problem.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister]Du behöver ju inte skriva faktiskt, man är ju inte här för att få mycket posts, utan man läser för att tillfredställa behov.
rättelse: Man är här för att man inte har något bättre för sig eller i några yttersta få fall, att man vill ha hjälp med något problem.
Varför inte både och? 🙂
July 27, 2002
Spannen wrote: iofs, fast på något sätt vill man ju bli "känd"... är lite avis på gueno, colic, och de andra veteranerna som alltid kommer med de bästa kommentarerna o.s.v 😛
Dom får på något vis alltid till det
Colic är ju inte veteran men hans inlägg är alltid av guld ändå.
Pim_´s är dock bäst.
October 22, 2002
fast på något sätt vill man ju bli "känd"
undrar vad man tjännar på att bli känd igenom att spamma med inlägg som tex: jag har ingen flickvän, jag är full, jag dricker 50cl vodka...
och även om du blir "känd", tror knappast någon kommer att komma fram och hälsa på gatan..
men visst är det kul att tex bli igenkänd på DH eller liknande ;)..
May 10, 2002
Spannen wrote: På senaste tiden har jag haft svårt att skriva nått vettigt 🙄
Alltså, jag sitter här och läser en massa trådar varje dag, och förr i tiden svarade jag alltid på en massa av dem. Men nu så läser jag igenom dem, börjar skriva ett svar, slutar mitt i, läser vad jag skrivit och sen suddar jag ut det och går tillbaks till att läsa något annat.Jag undrar bara om det är någon annan som känner samma "hopplöshet" att ingen ändå bryr sig om vad man skriver så att man skiter i att skriva överhuvudtaget?
(Var för övrigt nära att sudda ut detta inlägg, vilket jag kanske borde ha gjort, men nu bestämde jag mig för att testa)
Jag tror det har något med att man känner sig inte lika anonym när man varit på ett forum en längre stund. Jag håller på som du i de flesta av mina inlägg och ibland kan jag sitta i upp mot 30min innan jag skiter i att posta det
June 28, 2001
been there don that
du behöver mer socker.
http://www.energyradio.fm/anm/.....8;zoneid=5
i love japps
November 4, 2001
haha, skönt (på något vis), att det är fler som har det likadant 😉
På något sätt känns detta mer för mig nu, kan bero på att alla irl-vänner är borta och gör lumpen och sånt, så blir internet mer viktigt...
hmm, denna tråden innehåller nog fasiken mer inlägg av mig än jag har gjort på hela sommaren 😛
2 Guest(s)