October 25, 2003
BarateaU wrote: Ang leverans så är nog dustin "top of the line" då man kan få det samma dag 🙂
Ja, om du beställer före klockan 9 på morgonen så anläder det till ditt postkontor på eftermiddagen, dustin är grymma på det 🙂
Synd att allt de säljer kostar tre gånger så mkt som på tex. komplett :/
March 10, 2002
NH|Noddan wrote: Om jag någonsin blir snor-rik ska jag beställa ett mostånd ifrån elfa till kiruna och köpa sånhär bud-leverans så att en snubbe sätter sig och kör upp direkt. Dyrt, men oj vad meningslös han ska känna sig 😀
Det är precis sådant man hade gjort om man haft pengar. =)
September 12, 2001
NH|Noddan wrote: Om jag någonsin blir snor-rik ska jag beställa ett mostånd ifrån elfa till kiruna och köpa sånhär bud-leverans så att en snubbe sätter sig och kör upp direkt. Dyrt, men oj vad meningslös han ska känna sig 😀
Noddan Noddan...du har sannerligen udda böjelser. 🙂
October 31, 2003
Vamp wrote: [quote=NH|Noddan]Om jag någonsin blir snor-rik ska jag beställa ett mostånd ifrån elfa till kiruna och köpa sånhär bud-leverans så att en snubbe sätter sig och kör upp direkt. Dyrt, men oj vad meningslös han ska känna sig 😀
:)R:)R
Ja, han får ju lön och har ingen aning om vad som är i paketet. Han bryr sig nog inte :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R (för slösade pengar)
June 20, 2002
Tindy wrote: [quote=BarateaU]Ang leverans så är nog dustin "top of the line" då man kan få det samma dag 🙂
Ja, om du beställer före klockan 9 på morgonen så anläder det till ditt postkontor på eftermiddagen, dustin är grymma på det 🙂
Synd att allt de säljer kostar tre gånger så mkt som på tex. komplett :/
Äh, fortsätt hålla utkik på Dustin kan jag säga.
Deras priser är underliga.
Ofta svindyrt ja, men har köpt många prylar där som de varit billigast på eller åtminstone på samma nivå som andra butiker.
Att vi har en affär i centrum som tar in deras prylar fraktfritt är inte heller fy skam. 🙂
1 Guest(s)