June 5, 2004
Mean Machine wrote: [quote=azN-][quote=Freddah]HAHA! Jag vann. đ
WTF!? Sa ni inte att man fick reda pÄ det pÄ julafton?
SmÄvinsterna fÄr man vÀl reda pÄ dagligen, datorpaketet, det riktiga köret pÄ julafton...;)
SmĂ„ och smĂ„, jag som inte har vunnit blir överlycklig om jag vinner nĂ„got... đ
February 12, 2003
azN- wrote: [quote=Mean Machine][quote=azN-][quote=Freddah]HAHA! Jag vann. đ
WTF!? Sa ni inte att man fick reda pÄ det pÄ julafton?
SmÄvinsterna fÄr man vÀl reda pÄ dagligen, datorpaketet, det riktiga köret pÄ julafton...;)
SmĂ„ och smĂ„, jag som inte har vunnit blir överlycklig om jag vinner nĂ„got... đ
Jag skulle sÀtta citationstecken pÄ "smÄvinster", men jag vet inte var de tog vÀgen...:P
October 25, 2003
Freddah wrote: Ja, jag tĂ€nkte pĂ„ det. Lite roligt, för om du inte hade tipsat oss sĂ„ hade inte jag vunnit, alltsĂ„ hade nĂ„n annan vunnit. Kanske du, kanske nĂ„n annan. đ
Jag vet inte vad jag vann dÀremot. Kanske en extern hÄrddisk? Hmm. Det visar sig.
Sikken tur att jag skrev trĂ„den dĂ„ đ
Grattis igen, hoppas du fÄr ett bra pris!
June 5, 2004
Tindy wrote: [quote=Freddah]Ja, jag tĂ€nkte pĂ„ det. Lite roligt, för om du inte hade tipsat oss sĂ„ hade inte jag vunnit, alltsĂ„ hade nĂ„n annan vunnit. Kanske du, kanske nĂ„n annan. đ
Jag vet inte vad jag vann dÀremot. Kanske en extern hÄrddisk? Hmm. Det visar sig.
Att gratta nÄgon flera ggr Àr ett tecken pÄ avundsjuka :bok:
October 25, 2003
azN- wrote: [quote=Tindy][quote=Freddah]Ja, jag tĂ€nkte pĂ„ det. Lite roligt, för om du inte hade tipsat oss sĂ„ hade inte jag vunnit, alltsĂ„ hade nĂ„n annan vunnit. Kanske du, kanske nĂ„n annan. đ
Att gratta nÄgon flera ggr Àr ett tecken pÄ avundsjuka :bok:
Ja, det Ă€r klart att jag Ă€r avundsjuk đ
Men det Àr ju bÀttre att nÄn hÀr pÄ NH vinner ist. för nÄn SweCŽare eller nÄt.
1 Guest(s)