May 19, 2003
Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
Aja, får väl har "mer tur" i framtiden 😀
Vamp wrote: Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
Samma här, trodde ett tag att jag vunnit nått.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 19, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Vamp]Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
Haha, Life sucks, doesn´t it? 😉
May 10, 2002
Vamp wrote: Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
jag har aldrig fått något mail, random? :arg:
June 5, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Vamp]Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
inte jag, vinner aldrig,men i en millisekund tändes hoppet...
Sen kom jag på att jag inte kan vinna på sådana här turgrejjer.
June 23, 2002
Jag med, höll på att få en hjärtattack.
July 3, 2003
Samma här :arg:
May 10, 2002
Spindel wrote: [quote=ilg@dd][quote=Vamp]Fan! Fick nyss ett mail från komplett, och tänkte "Kan jag ha vunnit något?". Jag har inte tidigare fått något brev ang. julkalendern, så jag täntke att man får inget "tack för att du detog" eftersom det nu gått 5 dagar. Men det var tydligen "Tack för att du deltagit, klicka på denna länk för att se om du vunnit!". Inte var man med heller...
Samma här :arg:
jag fick ett mail nu, tack för att ni förberedde mig på det. annars hade jag också trott något. :eye:
May 17, 2002
Måste verkligen säga att det är ett genidrag av Komplett. Som exempelvis idag, jag surfar in på deras kalender, ser bilden på chassit som var bakom kalenderluckan och tänker: " oj vad mycket snyggare än mitt chassi det var, billigt var det också, man kanske skulle beställa ett..."
Slutsats: Kompletts julkalender är impulsköparens värsta fiende.
September 21, 2002
Krqagyzzz wrote: Måste verkligen säga att det är ett genidrag av Komplett. Som exempelvis idag, jag surfar in på deras kalender, ser bilden på chassit som var bakom kalenderluckan och tänker: " oj vad mycket snyggare än mitt chassi det var, billigt var det också, man kanske skulle beställa ett..."
mycket word på dom orden!
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: Måste verkligen säga att det är ett genidrag av Komplett. Som exempelvis idag, jag surfar in på deras kalender, ser bilden på chassit som var bakom kalenderluckan och tänker: " oj vad mycket snyggare än mitt chassi det var, billigt var det också, man kanske skulle beställa ett..."
Sant, men mina impulser slutar så fort jag kollar i min plånbok
Annars skulle jag ha en hel del på rummet just nu.
March 16, 2002
Eric aka jaguLaren wrote: VadÃ¥ dÃ¥ligt tur freddeh , fÃ¥r jag ta pÃ¥ dig ? 😀
Du får ta på mig för en femma.
Men asså visst jag vann, men jag vet inte ens vad det är för nåt jag får. Det kollade jag aldrig när jag skrev upp för tävlingen. Man tror ju änåd inte att man ska vinna liksom. 😛 Men dom har skickat iväg det nu iaf. Får se nästa vecka vad det blev. 🙂
July 22, 2003
Freddah wrote: [quote=Eric aka jaguLaren]VadÃ¥ dÃ¥ligt tur freddeh , fÃ¥r jag ta pÃ¥ dig ? 😀
Du får ta på mig för en femma.
Men asså visst jag vann, men jag vet inte ens vad det är för nåt jag får. Det kollade jag aldrig när jag skrev upp för tävlingen. Man tror ju änåd inte att man ska vinna liksom. 😛 Men dom har skickat iväg det nu iaf. Får se nästa vecka vad det blev. 🙂
Vad blev det ? 🙂
1 Guest(s)