July 18, 2003
Vad tycker ni om deras nya design?, personligen hatar jag den 🙂 , gillade den gammla bättre 😉
November 29, 2001
själva förstasidan gillade jag men när man går in och tittar bland produkterna är det ju asstörigt när de har de små bilderna ute i kanten
de duger inget till eftersom de är för små och sitä'llet gör de listan onödigt lång och oöverskådlig bara
nåja den laddade mycket snabbare iaf
November 29, 2001
m00pid00 wrote: Jag säger att den är MYCKET bättre än den gamla, nu ser man ju thumbnails också, vilket gör allt snabbare, man hittar den man ska ha snabbare.
hehe bara om man kör pensionärsupplösning
jag som kör 1600x1200 ser inte ett skit vad bilderna ska föreställa 😉
October 25, 2003
UndaC wrote: [quote=m00pid00]Jag säger att den är MYCKET bättre än den gamla, nu ser man ju thumbnails också, vilket gör allt snabbare, man hittar den man ska ha snabbare.
hehe bara om man kör pensionärsupplösning
jag som kör 1600x1200 ser inte ett skit vad bilderna ska föreställa 😉
jo, det är ju ett problem..
man borde kunna välja bort thumbsen....
March 10, 2003
Den må vara snabbare att surfa på (min uppfattning efter några minuters klickande) men Designen är ett steg ner.
Tycker den har blivit väldigt rörig med all text i samma storlek.
Skall man göra ny sida skall man göra det bättre inte sämre.
Titta T.ex. på jmedata .. deras sida såg ut som komplett gör nu.. men efter uppgraderingen är den förnämligt trevlig att se på.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
2 Guest(s)