November 27, 2003
Från män :
"Lust att testa min nya väcklarklocka"
//Jag nöjer mig nog med den
Från kvinnor:
"Är du lika snäll i sängen eller kan jag vänta mig något annat?"
"Jag har en säng för två men ingen att dela den med"
"Jag har en ny säng som skulle behöva mjukas upp"
--
Btw, män är fan så mycket bättre på raggningsrepliker än kvinnor. En del kvinnor så sorgligt dåliga att man vet inte om man ska skratta eller gråta när de kommer fram. 🙂
Skulle vara kul att veta vad det är som gör en så populär hos även det egna könet :-k
//Andreas
May 17, 2002
Delph1 wrote: Från män :
Från kvinnor:
--
Btw, män är fan så mycket bättre på raggningsrepliker än kvinnor. En del kvinnor så sorgligt dåliga att man vet inte om man ska skratta eller gråta när de kommer fram. 🙂
Skulle vara kul att veta vad det är som gör en så populär hos även det egna könet :-k
//Andreas
Grejen är att det att det är kvinnor som väljer partner och inte vice versa. Detta gör att de inte behöver använda raggningsrepliker ;).
January 23, 2002
Delph1 wrote: Från män :
Den du hör oftast va? :eye:
Delph1 wrote:
Skulle vara kul att veta vad det är som gör en så populär hos även det egna könet :-k//Andreas
Tja antingen har du ett väldigt feminint utseende och sätt att röra dig på så de tror kanske att du är tjej eller tror de helt enkelt av samma skäl att du är homo. 😛
November 27, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Delph1]Från män :
Från kvinnor:
--
//Andreas
Grejen är att det att det är kvinnor som väljer partner och inte vice versa. Detta gör att de inte behöver använda raggningsrepliker ;).
Så sant så, men t.ex. går man fram till en kille, grabbar tag i skrevet och frågar "ska vi k****a?" ? (Vilket iofs inte är unik raggning för kvinnor kom jag på).
//Andreas
November 27, 2003
Steel wrote: [quote=Delph1] Skulle vara kul att veta vad det är som gör en så populär hos även det egna könet :-k
//Andreas
Tja antingen har du ett väldigt feminint utseende och sätt att röra dig på så de tror kanske att du är tjej eller tror de helt enkelt av samma skäl att du är homo. 😛
:)R
Jag vette sjutton alltså :-k , har provat att fråga personerna men de säger bara att de "bara antog att jag var gay, eller åtmistone bi" :wide:
//Andreas
1 Guest(s)