November 27, 2003
dree wrote: "fan det där ärret i pannan gör dig snygg"
en tjej sa det gravallvarligt
Jag har ju ett rätt markant ärr i nacken efter en operation, och det hände en gång att en kvinna kände på detta och fick på fullaste allvar ståpäls av det och sa" det där måste gjort ont..." och bara stirrade mig i ögonen ... Hot moment så att att säga 😉
//Andreas
August 7, 2001
Mind wrote: [quote=dree]"fan det där ärret i pannan gör dig snygg"
en man med ärr visar att han är "manlig" inte rädd för lite stryk.
genistiskt sett så tänder kvinnor på sådant.
mjo det kan nog stämma för när jag sa att jag fick det efter att jag ramlat med cykeln så gick hon :bgrin:
Delph1 wrote: [quote=dree]"fan det där ärret i pannan gör dig snygg"
Jag har ju ett rätt markant ärr i nacken efter en operation, och det hände en gång att en kvinna kände på detta och fick på fullaste allvar ståpäls av det och sa" det där måste gjort ont..." och bara stirrade mig i ögonen ... Hot moment så att att säga 😉
//Andreas
ungefär så var det hon reagerade först sen som sagt så gick hon efter att jag sa att jag fick det efter att jag ramlat med cykeln :bgrin:
November 27, 2003
dree wrote: [quote=Delph1][quote=dree]"fan det där ärret i pannan gör dig snygg"
//Andreas
ungefär så var det hon reagerade först sen som sagt så gick hon efter att jag sa att jag fick det efter att jag ramlat med cykeln :bgrin:
nej nej nej, du fick det när du försvarade din lillayster mot fyra stycken killar dubbelt så stora som dig själv 😉
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=dree] ungefär så var det hon reagerade först sen som sagt så gick hon efter att jag sa att jag fick det efter att jag ramlat med cykeln :bgrin:
nej nej nej, du fick det när du försvarade din lillayster mot fyra stycken killar dubbelt så stora som dig själv 😉
//Andreas
Sen slutar det med sympatisex 😀
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Delph1][quote=dree] ungefär så var det hon reagerade först sen som sagt så gick hon efter att jag sa att jag fick det efter att jag ramlat med cykeln :bgrin:
//Andreas
Sen slutar det med sympatisex 😀
The best kind since you don't have to work as much then as you usually have to 😉
//andreas
2 Guest(s)