November 26, 2002
x-per wrote: Men jag har ju ingen unik lösning, det finns väll mijlarde sätt att komprimera den på men hmm ja jag kan la visa min version hur jag hade löst den, och det är typ exakt som kragayzzz eller vad han heter.
Då var ju min lösning betydligt kortare, man måste ju även räkna in förklaringen till tecknen eller?
December 15, 2002
ViU wrote: [quote=chippen]Jag har nu komprimerat denna till ett enda tecken genom att binda ihopp alla boksatäver 😀
jag vann!!!
Och här om ni tittar uppåt har vi ett perfekt exempler av "homo förmycket tidus" , man kan hitta dessa i forum och känner igen dem genom att deras inlägg oftast innehåller saker som tagit lång tid att göra men tillför väldigt lite. Och om vi fortsätter här till vänster så har vi....
och han som talade är ett utmärkt exempel på "en bitter människa", och sen till höger har vi....
May 17, 2002
Dehman wrote: Okej, lite OT nu. Men har stört mig så fruktansvärt när jag läst igenom denna tråden. Texten är INTE nationalsången. Texten är "Du gamla du fria". Nationalsången innefattar endast de två första verserna.
jaja, det må vara sant men vem i hela världen förutom du bryr sig om det?
5:- på att det kommer minst två till som håller med Dehman 😛
March 10, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Dehman]Okej, lite OT nu. Men har stört mig så fruktansvärt när jag läst igenom denna tråden. Texten är INTE nationalsången. Texten är "Du gamla du fria". Nationalsången innefattar endast de två första verserna.
Tycker det är dåligt att folk inte ens kan sin nationalsång.
May 17, 2002
Dehman wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Dehman]Okej, lite OT nu. Men har stört mig så fruktansvärt när jag läst igenom denna tråden. Texten är INTE nationalsången. Texten är "Du gamla du fria". Nationalsången innefattar endast de två första verserna.
Tycker det är dåligt att folk inte ens kan sin nationalsång.
jaha. Du får väll ta och skriva en insändare i en tidnign och väcka lite debatt så att du får lite opinion för dina åsikter.
2 Guest(s)