February 10, 2004
Tindy wrote: [quote=maticum][quote=Delph1][quote=Tindy]Som sagt, ta på er skitytterkläder om ni ska på fest hemma hos folk, nästan alla har väl en gammal jacka som passar.
Sedan behövs inte plånboken oftast heller, stoppa allt i byxfickan ist.
Stora saker i byxorna är aldrig fel heller 😉
//Andreas
Vad är det du har i fickan som är så stort? det jag har är mobil nycklar snusdosa och plånbok.
så det är inga stora saker, och jag kör på vanliga åtsittande jeans. har heller aldrig några värdesaker i jackan utan den är alltid tom
Hahaha, du fattate verkligen inte det där va? :)R
hahahaha nu såg jag vad han menade. men det gjorde jag inte innan 😀 tack
Memememeeeee!
February 21, 2004
snyde wrote: [quote=.ToL]Jag tar aldrig av mig jackan när jag går på krogen. Har gjort det 2 gånger och varje gång så har någon tagit allt jag hade i den!
Får man fråga hur du lyckas gå omkring i en jacka inne på krogen, med tanke på vakter och värme?
I övrigt håller jag med macrus. Hur irriterande det än är att folk är tjuvaktiga svin så ska du ge fan i att lämna grejer i jackan. Personligen stoppar jag allt jag äger (mobil, nycklar och plånbok) i byxfickorna. Har man tajta jeans som jag så funkar det till och med att ha plånboken i bakfickan utan att det händer nåt.
,
Fick reda på av en vakt i lördas att det tydligen finns bestämmelser på om man får ha ytterkläder på sig på krogen osv, tydligen ska man endera lämna in dom eller ha dom på stolen man sitter vid för att förhindra att folk gömmer sprit etc i dom
1 Guest(s)