July 29, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=FonzzziE][quote=Shinji]Vad sägs om de klassiska annonserna de har för alla uteställen i städerna?
"Åldergräns 21 för kvinnor, män 23"
Blä?
jag va ju inne på d .. fast jag har ingen annons som riktigt tyder på d .. de e ju bara så 🙁
Det finns, gå ut och kolla på några anslagstavlor, du kommer garanterat att hitta någon planch med den texten.
nu hitta jag på baksidan av slitz.. en reklam på Hanes (tshirt) där en tjej me tajt tröjja o utan bh .. vacker syn 😀 hehe nu e jag bara ett par argument ifrån mitt mål :bgrin:
June 18, 2004
Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
Jag hatar när min brud är ute och festar, är lite smått onykter och sedan åker hem själv med buss och tunnelbana.
Finns så mycket vidriga och sjuka människor i dagens samhälle som utgör tjejer ett hot (ja, ni fattar vilka jag pratar om). Visserligen så kan det hända killar med, men förra året var det 12 kvinnor som fick straff för våldtäckt.
May 17, 2002
Nessos wrote: Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
Jag hatar när min brud är ute och festar, är lite smått onykter och sedan åker hem själv med buss och tunnelbana.
Finns så mycket vidriga och sjuka människor i dagens samhälle som utgör tjejer ett hot (ja, ni fattar vilka jag pratar om). Visserligen så kan det hända killar med, men förra året var det 12 kvinnor som fick straff för våldtäckt.
Visst är det kanonbra, men det är åndå ett perfekt upplägg för en debatt.
March 21, 2003
Nessos wrote: Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
Hur tvingar kvinnor män till sex ? Pistol eller kniv skulle iallafall inte få mej att "stå" 8)
July 29, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Nessos]Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
Visst är det kanonbra, men det är åndå ett perfekt upplägg för en debatt.
jovisst .. har inte sett sånt på taxi bilarna här i stan.. me foto bevis så 😉
November 2, 2001
Håller med dig totalt men det är ju ett par taxi chaufförer som våldtagit kvinnor även fast dom tex kört för ett totalt legitimt taxi bolag!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
October 24, 2002
Farbror wrote: [quote=Nessos]Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
Hur tvingar kvinnor män till sex ? Pistol eller kniv skulle iallafall inte få mej att "stå" 8)
Du har inte tänkt på att män har en annan öppning? Tjejem får ingen fysisk njutning, men det är väl den förnedrande biten som de är ute efter.
November 29, 2003
Jag snackade med någon femminist förrut, och hon sa att alla "tjejtaxor" skulle försvinna.
Dvs, man skulle inte dra skillnader mellan tjejerr och killar längre. Någon mer som hört något om det?
Typ att åka taxi kostar lika mycket för tjejer och killar, även klippning.
September 28, 2003
Farbror wrote: [quote=Nessos]Den där "tjejtaxan" för tjejer som ska åka taxi tycker jag är kanon.
om en äcklig ful 52:årig tant jumpat mej med en kniv skulle jag nog fan åtalat kärringen, nåt sånt hade ju skärrat en för livet :cy:
July 19, 2001
bjorne wrote: Alla har fördommar och diskriminerar där efter, so fucking what?
Precis, HM reklamerna skadar ingen, ok kanske tjockisars självförtroende men fan. De blir inte fetare av HM reklamer och dessutom kan man inte få allt. Vill jag se ut som en av HM´s killreklamer tränar jag musklerna, det är bara för fettosarna att banta. Helt upp till var och en..
August 20, 2001
John_lz wrote: vem har inte sett reklamen för dessa "datingtjänster", som finns i varenda dagstidning.
Killar ringer: 08-... för 9:90-19:90/minut
Tjejer ringer gratis på 020-...
Då ringer man gratisnumret och ber att få tala med den kille som låter mest som en tjej 😀 🙄
March 21, 2003
DiDi wrote: [quote=John_lz]vem har inte sett reklamen för dessa "datingtjänster", som finns i varenda dagstidning.
Killar ringer: 08-... för 9:90-19:90/minut
Tjejer ringer gratis på 020-...
Då ringer man gratisnumret och ber att få tala med den kille som låter mest som en tjej 😀 🙄
Gör så du :S
March 3, 2004
http://www.etiskaradet.org/erk.html
Klickar du på "uttalanden" hittar du annonser som fällts på grund av deras innehåll.
January 23, 2002
Aelrik wrote: http://www.etiskaradet.org/erk.html
Klickar du på "uttalanden" hittar du annonser som fällts på grund av deras innehåll.
Hehe, där fanns ju en del schyssta reklambilder. 🙂
March 1, 2003
Aelrik wrote: http://www.etiskaradet.org/erk.html
http://www.etiskaradet.org/fal.....%20sth.htm
Den skulle jag ta om jag var du.
Snygg bild. Dock bra exempel på sexitisk bild som, enligt erk, inte har med innehållet att göra.
Om jag var kvinna skulle jag gå hem och få psykiska besvär om jag såg den bilden och hetsäta brownies tills jag sprack. Om jag inte hunnit ta livet av mig innan då förstås.
July 16, 2004
HIttade ingen reklam men dena kanske duger ?
http://www.aftonbladet.se/vss/.....42,00.html
July 19, 2001
http://www.etiskaradet.org/fal.....20gils.htm
Uuh, ja jag har då knappast deo för att locka killar.
2 Guest(s)