Kizo wrote: [quote=optimuz]Torra helt klart, såsiga är ingen höjdare alls, iofs bara ätit den i skolan tror jag 🙂
Ajajaj, jag tror inte skolan är så bra att grunda ett beslut på.
Mmm, i skolköken och de flesta större köken lagas det inte mat numera..Det handlar snarare om att värma upp halvfabrikat tråkigt nog.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 23, 2001
Älskar den torrare, men är väl mer uppväxt med den lite såsigare.
Dock finns en regel som alltid gäller lasagne, den är alltid godare dagen efter!!!
Mean Machine wrote: Dock är jag inte så mycket för lasagne när den är varm (yep, helt sjukt), men jag älskar kall lasagne. 😉
EDIT: Ungefär såhär menar jag, dock så kan den vara lite micrad, för att få lite mer lättäten lasagne
March 9, 2004
Kizo wrote: [quote=Alex_88_]Du behöver lite sympati sen förra tråden med korvarna. 😀
Vilken ängel. 😛
Delph1 wrote: Såsigt som jag vet inte vad 🙂
//Andreas
Precis! Mumma! Hoover Damn, gäller att tvinga mor/mormor att laga det här jag är där runt jul!
Hehe självklart 😛 O:)
September 16, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Kizo][quote=optimuz]Torra helt klart, såsiga är ingen höjdare alls, iofs bara ätit den i skolan tror jag 🙂
Mmm, i skolköken och de flesta större köken lagas det inte mat numera..Det handlar snarare om att värma upp halvfabrikat tråkigt nog.
Och helfabrikat.
Kizo wrote: [quote=ilg@dd][quote=Kizo][quote=optimuz]Torra helt klart, såsiga är ingen höjdare alls, iofs bara ätit den i skolan tror jag 🙂
Och helfabrikat.
Jo, många gånger handlar det enbart om att placera kantiner med färdig mat från något centralkök i varmvattenbaljorna.
Och går vi på centralköken så är det mestadels "halvfabrikat" där, vad ska det bli av barn/ungdom när dom bara serveras mat som värmts upp timvis och tappats på näringsinnehåll?
De flesta får ju även samma typ av krubb hemma också, dvs skräpmat med tji näringsinnehåll.
Näe, mer "mat och potatis" i Marit Paulsens anda.
[Image Can Not Be Found] :worship: :hb:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)