March 5, 2002
Öwall wrote: definiera avrättning
tjena 🙂
jo, t.ex. halsen huggs av, och repareras sen igen (1000gr per sekund), så hmm, säg att han dör och återuppstår igen varje millisekund då. om man kör på halshuggningsgrejen och hängde upp honom i en lyftkran i huvet, skulle han inte få oändligt lång hals då?
November 26, 2002
om du halshugger honom och återställer honom 1000 gånger per sekund är min gissning att han aldrig hinner dö, utan att hans syre- och blodtransporteringsförmåga förblir intakt.
tror dessutom inte att han skulle hinna ramla ner med såpass hög frekvens i lyftkransfallet.
skulle så ändå vara fallet skulle halsen bli lika lång som lyftkranen, minus hans ursprungliga längd.
July 17, 2004
Fackamato wrote: Tänk om man applicerade konstant avrättning + konstant läkning på en person, 1000ggr per sekund. Då borde den personen ha 1ms långt kortminne. Personen i fråga, hur skulle han betett sig när han gick omkring osv?
D:
Vilka konstiga grejer du och din polare diskuterar 😀
March 5, 2002
Öwall wrote: om du halshugger honom och återställer honom 1000 gånger per sekund är min gissning att han aldrig hinner dö, utan att hans syre- och blodtransporteringsförmåga förblir intakt.
tror dessutom inte att han skulle hinna ramla ner med såpass hög frekvens i lyftkransfallet.
skulle så ändå vara fallet skulle halsen bli lika lång som lyftkranen, minus hans ursprungliga längd.
tyngdkraften påverkar ju honom konstant, den har ingen frekvens...
och, teoretiskt sätt så säger vi att han dör, och hans sinne upphör att existera. men sen återupplivas han igen, med sitt långtidsminne kvar... men korttidsminnet är ju borta (1ms)
March 5, 2002
Spidey wrote: [quote=Fackamato]Tänk om man applicerade konstant avrättning + konstant läkning på en person, 1000ggr per sekund. Då borde den personen ha 1ms långt kortminne. Personen i fråga, hur skulle han betett sig när han gick omkring osv?
D:
Vilka konstiga grejer du och din polare diskuterar 😀
aye D:
March 5, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Fackamato][quote=Xuestor]Ser ingen logik alls...
hypotetiskt, teoretiskt, sov osv osvo sovososvovovsosvosvoosvosvovs
c'mon
Knaprat några konstiga piller, Fackemuptoo?
Oj vad seriösa ni kan vara då. Nej jag har inte knaprat några "konstiga piller". Kan du inte sluta sänka nivån på alla trådar med sådana här inlägg?
February 12, 2003
Fackamato wrote: [quote=mrfilen]va har du rökt idag fakkah? haha, gots to test me some of that!
Jag har inte rökt någonting idag! Håll er till topic så är ni snälla. 😉
Ni förstår er inte på begreppet standard som jag och min käre vän har uppfunnit.
Ok, ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag känner att frågan är lite skum...;)
Ser inte ut att vara ensam om det, men vad skulle hända med snubben? Skulle inte han nånsin komma ihåg sitt namn, var han bodde osv...?
March 5, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Fackamato][quote=mrfilen]va har du rökt idag fakkah? haha, gots to test me some of that!
Ni förstår er inte på begreppet standard som jag och min käre vän har uppfunnit.
Ser inte ut att vara ensam om det, men vad skulle hända med snubben? Skulle inte han nånsin komma ihåg sitt namn, var han bodde osv...?
Långtidsminnet är kvar, men han har 1ms långt kortminne.
February 12, 2003
Fackamato wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Fackamato][quote=mrfilen]va har du rökt idag fakkah? haha, gots to test me some of that!
Långtidsminnet är kvar, men han har 1ms långt kortminne.
Ah, fan att jag inte kan läsa...
Det skulle vara lite kul... "Spara screenshot"? 🙂
4 Guest(s)