January 17, 2002
Tänkte ge er något att skratta åt innan jag lägger mig...
Morsan gick å la sig så jag var tvungen att byta till hörlurar, i processen rubbar jag ljudkortet (våld) så jag blir tvungen att starta om för att få ljud.
Vad jag glömde var att jag hade på maxvolym, så när jag med vänster hand på numpad slår in lösenordet till windows och trycker enter kommer ljudchocken :cy:
Det vanliga hade varit att slagit bort hörlurarna, men eftersom jag hade vänster hand så snett så ger jag mig själv en stenhård backhand över käften då jag rycker upp handen :arg: svider nästan fortfarande såhär 2-3 timmar efter, och det gör ont i höger tandrad
Jag VET att nån har gjort samma sak, och han ska bekänna...
April 16, 2003
Jag har väl gjort en liknande sak. Alltså knocka sig själv, men jag klarade av det med nästan inga tillbehör alls, annat än säng och vägg.
Det här var förra lägenheten då sängens ena långsida stod mot väggen och jag hade lagt mig och var på väg att somna. Favvo somna in posen är fosterställning, och den skulle jag inta. Jag flyttar kroppen närmare väggen utan att känna av den och sen flyttar jag huvudet och överkroppen efter. Varav jag skallar väggen å det grymmaste. Såg stjärnor där för ett ögonblick.
July 13, 2002
McFatty wrote: Jag har väl gjort en liknande sak. Alltså knocka sig själv, men jag klarade av det med nästan inga tillbehör alls, annat än säng och vägg.
Det här var förra lägenheten då sängens ena långsida stod mot väggen och jag hade lagt mig och var på väg att somna. Favvo somna in posen är fosterställning, och den skulle jag inta. Jag flyttar kroppen närmare väggen utan att känna av den och sen flyttar jag huvudet och överkroppen efter. Varav jag skallar väggen å det grymmaste. Såg stjärnor där för ett ögonblick.
Hehe... gjort nått liknande en gång, vaknade mitt i natten av att jag förskräckt trodde mig ligga för nära sängkanten som vätter mot golvet. I ett försök att rädda mig från det förödande fallet så slungar jag mig tillbaka mot vad jag trodde var mitten av sängen, men istället överraskas jag med en stenhårt vägg... aj. Svartnade ett tag men ja lyckades ändå somna om efter en ca 10 sec 😀 Hade näligen vänt på mig i sömnen så jag låg med skallen där fötterna brukar vara.
March 31, 2003
Elias667 wrote: [quote=McFatty]Jag har väl gjort en liknande sak. Alltså knocka sig själv, men jag klarade av det med nästan inga tillbehör alls, annat än säng och vägg.
Hehe... gjort nått liknande en gång, vaknade mitt i natten av att jag förskräckt trodde mig ligga för nära sängkanten som vätter mot golvet. I ett försök att rädda mig från det förödande fallet så slungar jag mig tillbaka mot vad jag trodde var mitten av sängen, men istället överraskas jag med en stenhårt vägg... aj. Svartnade ett tag men ja lyckades ändå somna om efter en ca 10 sec 😀 Hade näligen vänt på mig i sömnen så jag låg med skallen där fötterna brukar vara.
Haha fy fan det där händer mig hela tiden
3 Guest(s)