January 28, 2003
bra att man slipper läsa vem som är trådförfattare när det är sånna här ämnen 😀
jag är väl besparad från medfödd klantighet, sånt här har inte hänt mig 🙂
dock så kan jag berätta en annan sak... på ett lan förra jullovet så satt vi å slösnacka i väntan på att CS ladda hem en bana, så plötsligt kommer en kompis in i spelet och får dampryck å ska försöka sätta nytt pers i at få på sig hörlurarna.. i försöket bokstavligen talat kastar han iväg musen.. rakt på on/off knappen på en förgreningsdosa!! så där dog 3 datorer
June 28, 2001
på kneget har dom PC speaker i alla burkar, och dom piper för minsta jävla sak ! mena att jag gick berzerk efter några dagar, med skruvmejseln i högsta hugg så slet jag ut sladdarna till dom små sattygen.
jobbigt som fan, + att man hör hela tiden någon gör fel eller något går fel.
back to thread:
jag vaknade tidigt som fan en lördagsmorgon och stälde mig upp för att slänga ut katten eller nått, när jag kom 1 meter från sängen så blev allting svart och jag svimmade, men på vägen ner till golvet så bonkade min armbåge i en högtalare och drog upp armen rakt på ögat.
det du.
slog mig fler gånger efter det men det är en annan historia.
May 12, 2002
min dator kan ge ifrån sig hur höga ljud som helst ibland. sådana peak ljud när man trycker ner för många knappar. en gång när jag hade högsta volym på utan att jag visste om det och jag tog på mig hörlurarna på ett lan. då kom ljudet. skithögt! alla i närheten undrade vafan det var som lät så högt och jag blev helt chockad. jag slog mig inte i huvet dock utan träffade hörlurarna så de flög av.
August 5, 2003
MrWeizel wrote: bra att man slipper läsa vem som är trådförfattare när det är sånna här ämnen 😀
jag är väl besparad från medfödd klantighet, sånt här har inte hänt mig 🙂
dock så kan jag berätta en annan sak... på ett lan förra jullovet så satt vi å slösnacka i väntan på att CS ladda hem en bana, så plötsligt kommer en kompis in i spelet och får dampryck å ska försöka sätta nytt pers i at få på sig hörlurarna.. i försöket bokstavligen talat kastar han iväg musen.. rakt på on/off knappen på en förgreningsdosa!! så där dog 3 datorer
Flashback !! 😛 hmm har för mig min dator dog i allt stohej
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Dehman]Knäat sig i huvudet har man gjort några gånger när man spelat fotboll. :bgrin:
Hahaha det är ju en riktig bedrift! Hur lyckas man med det?
Det är inget svårt. Du bedömer bollen fel och hoppar upp och ska nicka men måste sparka på den istället.
January 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Dehman]Knäat sig i huvudet har man gjort några gånger när man spelat fotboll. :bgrin:
Det är inget svårt. Du bedömer bollen fel och hoppar upp och ska nicka men måste sparka på den istället.
öhm, ok 😕
Låter som en ännu större bedrift nu enligt mig 😀
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Dehman]Knäat sig i huvudet har man gjort några gånger när man spelat fotboll. :bgrin:
Då är du vig eller inte...
November 16, 2002
Njae gjorde inte sammasak men det gjorde likväl förbannat Ont
Igår när jag hade varit nere på ica o handlat snus som kommer jag uppjoggandes i porten som vanligt men dock jäkkligt frusen om öronen o fruktansvärt trött efter helgens LANande och ska till o slita upp dörren och allting går så jäkkla fort så
jag har kvar högerfoten bakom dörren o kliver in med den andra och får in halva kroppen o huvet och i det ögonblicket studasar dörren på min högra fot så jag får dörren med en rejäl fart tillbaka i huvet på örat
det gjorde ont som satan o spräckte ett blodkärl på örat så att det börja blöda 😀 😀
2 Guest(s)