June 28, 2001
I väntan på jobb så behöver jag pengar för att festa och fylla min kropp med alkohol i mängder medans jag fortfarande är ung.
som sagt, pengar växer inte på träd.
Jag känner till några fjuttiga knep att tjäna pengar men dom funkar inte tillräckligt bra.
Mina knep.
fixa en stoooor van liknande bil som hellst dricker disel, knö in 3 pers som är över 20 år och åk till tyskland och köp den billigaste ölen som finns och sälj av till närmaste bekantskapskretsen. vinst ca 1500-2000kr per resa. Tid 20h. måste lägga ut ca 200€ för ölen och ca 700kr i soppa.
måla grannens balkong, vinst 700kr,och en graits fylla(thinner) tid 3h.
gå ut med hunden 35min om dagen, vinst gratis mat, tid en månad.
sexuella tjänster, vinst 600kr, tid 30 min. (grannens fru)
thats about it, nu behöver jag fler knep, har ni så bidra för jag vägrar bli en socialbidragstagare som många avskum i detta land.
June 17, 2002
Mind wrote: [quote=Callister]Börja köpa ut sprit åt ungdomar, brukar ge 50-100 kr extra per köp. :cy:
Realy !?
jag känner ett par lokala fjortisar lite motvilligt.
Hmmmmm, jag ska nog börja hänga utanför systemet =) kärringen i kassan hatar mig redan.
Japp.. Jag tog typ 60 spänn / skalle när jag köpte till min bror o hans kompisar innan alla deras bröder konkurerade ut mig när dom vart 20.. men det tog 1 år..=) HAHA.. Jag fyller 1 jan.. dom i dec... 😛
Ungarna var ju desperata... så det vara bara att punga ur cash ur dom...=)
Sen att deal knark ger ju en hel del... kolla på filmen BLOW för tips.. dom fyllde ju sitt hus med Cash...=)
September 28, 2003
sälja droger, sno saker och sälja dem, bygga saker och sälja dem, hitta en gammal pant apparat för backar sen skaffa en tom back och ett fiskespö resten kan ni nog räkna ut, leta reda på en affär som inte stansar pant-kvitton och gå och leta i deras container sen, skaffa en fet bil sen köra folk på kvällar (kan också bygga på den här genom att sälja öl samtidigt), spela poker med grabbarna på hörnet, arrangera lan, bränna eget så slipper du köpa så mkt, bli inbrottstjuv, råna macker (oftast är dem som gör det så jävla korkade/höga så dem åker fast på det), gå ut o ragga brudar som är riktigt riktigt fulla sen när du satt på henne och hon deckat tar du alla pengarna i hennes väska, för fan va lite kreativa, och när du drar till tyskland åk själv så får du plats med mer. 🙂
January 12, 2004
Mind wrote: [quote=Callister]Börja köpa ut sprit åt ungdomar, brukar ge 50-100 kr extra per köp. :cy:
Realy !?
jag känner ett par lokala fjortisar lite motvilligt.
Hmmmmm, jag ska nog börja hänga utanför systemet =) kärringen i kassan hatar mig redan.
Det är inte värt den paranoian som kommer att komma...
(Talar av egen erfarenhet från den tiden jag krängde HB som 16-17-åring...)
Sedan är det inte värt det om dom skulle komma på dig...
November 4, 2001
Lite seriösa grejer:
*Spela poker eller andra spel (förutsättning: att man är bra)
*Panta fulla flaskor i butiken, borde fungera om man tänker efter. (förutsättning: se till att det är 4kr flaskor som inte krossas och att ingen ser dig)
*Mecka lite hemma så sponsrar ofta mor och far med stålar.
*Fylla år
*Julafton
*köpa presenter till mamma och pappa på namnstagen så måste ju dom ge dig något.
*ragga upp folk på krogen som betalar spriten och pengarna spenderar du på blackjack som du SKALL gå vinst på. Men att låta tjejerna betla notan är jävligt lågt. man kan ju alltid "Fake-geyaa"
2 Guest(s)