September 28, 2003
Pierre C wrote: Haha ingen har tipsat om nåt vanligt jobb, alla är bara snattare o tjuvar 😛
har du några problem med det eller? Om man gör 50% av de grejerna jag sa tjänar du iaf mer än tjugotusen i månaden, om du är bra på det dvs. Tänk då på att det är full flextid på allt utom att det är jour på drog/öl-försäljningen, och till viss del körning(behöver man pengar så kör man). 🙂 8)
June 17, 2002
fastbullit wrote: [quote=MULLVADEN]tattare
kalla oss inte tattare vi gör vad som behövs för stunden :P. Pengar är något som ofta behövs när man inte har några föräldrar som skämmer bort en och lever på några torftiga bidrag från csn
O jag e ingen fattig student som måste bråka med CSN stup i kvarten då eller??
jag få inte heller nånting av mina föräldrar... förutom kanske låna...
Fast.. nu i början av Juli ska flytta tillbaka till Uppsala hem till mina föräldrar så blir det till att snylta lite.. mendans man letar jobb..=)
under tiden snyltar man samtidigt som man kanske tar o gör nåra av råden Mind fick här i tråden... 🙄
September 8, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Pierre C]Haha ingen har tipsat om nåt vanligt jobb, alla är bara snattare o tjuvar 😛
Men kan man fixa jobb så frågar man inte hur man fixar extra cash.. eller hur...=)
så vi utgår från att han e en tattare som inte kan göra bättre...
Känns så asså. Jag hatar alla kriminella parasiter.
May 23, 2002
Mind: Jag och några polare byggde ett eget gym. Vi är rätt skaplig på att hantera vinkelslip och svets så vi byggde alla grejer själva. Bänkpressen är jävligt enkel, tar inte lång tid att kapa upp rörbitar och svetsa ihop. Det gick fort att göra några till när man hade ritningen klar...
February 9, 2004
Lär dig om datorer och fixa folks datorer när dom pajjar..
Det du behöver är följande:
Win XP PRO med serial.
Lite program, winzip osv.
några reservdelar (gammalt gf2 mx400) Sdr och DDR minnen samt lite annat.
Möss, tangentbord (överblivande som du har hemma)
En väska att ha samtliga grejjer i förutom tangentborden och mössen.
Mobiltelefon.
Tillgång till Sweclockers/Nordichardware. (ifall man behöver hjälp).
sen är det bara att åka omkring =)
I början kan det ta tid att bli "känd". men sen jävlar ringer telefonen hela tiden
2 Guest(s)