March 10, 2003
MrWeizel wrote: [quote=fastbullit]det e väl ett gött yrke om man bara får fina brudar som kunder
och du tror inte dom kan fixa det utan att betala? 🙄
Tror han syftar på Tant Agda 75år :-k *tihi*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Nej, jag och min flickvän + några kompisar satt i korridoren och just detta ämne kom på tal, sen slog vi vad att om vi gjorde det på skoltoaletten skulle vi få 500:-
Vafan, pengar för njutning, yes please!
det betyder att du är en *prostituerad* CoLiC
Nja, det hade varit om min flickvän betalade mig 🙂 Nu var det mina kompisar som gick ihop om "prissumman" 😀
January 17, 2002
UndaC wrote: Cykelförådet (bor i lägenhet så det är inte vårt eget alltså).
Bänk utanför gymnasieskola.
Min flickväns farmorssäng. 😕
En tjejkompis mormors säng. 😕
Tvättstugan.Inte så jättefantastiska I guess. Personligen föredrar jag en stor säng helt enkelt.
Med inbyggda handklovar vadderade med rosa fluff :bgrin:
September 28, 2003
Dr_spackel wrote: [quote=MrWeizel][quote=fastbullit]det e väl ett gött yrke om man bara får fina brudar som kunder
och du tror inte dom kan fixa det utan att betala? 🙄
Tror han syftar på Tant Agda 75år :-k *tihi*
nej är det din definition av en snygg brud 😕 det håller jag tyvärr inte med dej om. Men smaken är ju som baken 😛
March 20, 2003
Callister wrote: [quote=Tintin]Discot BCM i Magalluff för ett antal år sen.
Barstol vid en av barerna som är mitt på dansgolvetTjejen var en Engelska, mer vet jag inte.
Kan man vinna nåt här eller? *skrattar*
DU kan få hyra min avatar på extrapris om du haft sex på det konstigaste stället
Tvinga mig inte dra fram kontraktet igen 👿
§129 Vid vinst genom uthyrning/visning i offentlig lokal skall den intjänade summan direkt gå till Pims pyramidspelsfond.
July 27, 2002
Pim_ wrote: [quote=Callister][quote=Tintin]Discot BCM i Magalluff för ett antal år sen.
Barstol vid en av barerna som är mitt på dansgolvetTjejen var en Engelska, mer vet jag inte.
DU kan få hyra min avatar på extrapris om du haft sex på det konstigaste stället
Tvinga mig inte dra fram kontraktet igen 👿
§129 Vid vinst genom uthyrning/visning i offentlig lokal skall den intjänade summan direkt gå till Pims pyramidspelsfond.
§1 Vid oöverenskommelser kontakta Callisters advokat.
Vi ses i rätten! :hb:
July 20, 2003
Tintin wrote: Discot BCM i Magalluff för ett antal år sen.
Du skojar!!Jag var på BCM o kommer ihåg från den resan en snubbe ,full som en örn, satte på en engelska på dansgolvet.LMFAO! Trodde fan inte du var svensk...
Ärligt alltså.I was there Typ 3m bakom dig.Helsjukt!
April 20, 2002
MrWolf wrote: [quote=Tintin]Discot BCM i Magalluff för ett antal år sen.
Du skojar!!Jag var på BCM o kommer ihåg från den resan en snubbe ,full som en örn, satte på en engelska på dansgolvet.LMFAO! Trodde fan inte du var svensk...
Ärligt alltså.I was there Typ 3m bakom dig.Helsjukt!
nääää nu skojar du va?
Men så full var jag ju inte så det kan varit någon annan.
Detta var -93 eller -94 om jag inte minns fel.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 4, 2001
En gammal vän var på middag varpå en tjej tappar gaffeln typ och hennes pojkvän gjorde konstiga miner, tjejen var under bordet ett tag.
Om detta stämmer till 100% vet jag inte men om så är fallet så är det fan riktigt tufft!
Annars vet jag inte tycker inte någa är "konstiga" har ju ett å annat som sticker ut......
5 Guest(s)