April 20, 2002
MrWolf wrote:
Nej jag skojar inte.Det var precis bredvid en lite scen oxå om jag inte minns helt fel (vart bra bombad så...) Japp och året kan stämma bra oxå,har dock inte hundra koll på det.Vi bodde iaf på ett litet j**la hotell 5-7m från stranden.Allra längst upp i Magaluff.Ganska nära den dära restaurangen som hette ngt med Blue i namnet.
Vi var ganska mkt inne på en bar som hette ngt med Rose.Vi var därinne varje kväll tills jag hällde en RedBull-vodka över DJ:ns grejor. 😮
Nåväl,vi hade iaf riktigt sinnessjukt kul...Hähä gick vilse en av dagarna då jag hade en genväg i skallen...Hähä kom så in i h*****e fel så vi kom ända ut till Aquaparken.Då förstår iaf du hur fel vi var.LMFAO!
Svenska turister...
Aquaparken? Haha, det är väl typ en halvmil utanför staden?
Kommer ihåg att vi tog taxi ut dit och jävlar vad rädd jag var, han hade nog köpt sitt körkort på Hobbex.
Vi bodde precis mellan Magalluff & Palma Nova, hotellet hette Vista Sol o var perfekt. En stentrappa ner till gatan med barerna och 50 meter till så stod man på jättestranden.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
hehe...noddan går inte av för hackor
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 22, 2001
Ogrebeast wrote:
Jaja, jag får väl svara här då: På en skolgård i Danmark!
Farbror Bosse från Sverige jagar danska skolbarn...
Ogrebeast wrote:
Sug på den ni!... :bgrin:
...ropar han år barnen och pekar på den randiga polkagrisklubban.
Jag säger bara en sak: SnuskRutger!
November 29, 2001
Kom på en till.
På köksbordet (inte så ovanligt i sig) medan min polare från gården intill satt i sitt kök med kikare och tittade på (lite underligare kanske).
En till är i polares trappa (de bor i en fyravånings"villa") mellan tredje och fjärde våningen medan det var folk (inkl. hans föräldrar) på andra våningen som kunde komma upp när som helst. Vilket hans morsa såklart gjorde typ en microsekund efter att jag dragit ut den. 😉
Tillräckligt snabbt för att hon inte skulle se något, men tillräckligt långsamt för att hon förstod precis vad som hänt, att döma av hennes min dvs.
En tom kolonilott (dvs. jag vettifan vems den var) intill min polares kolonilott där vi hade fest.. mitt i vintern med pälsjackor och hela köret.
Fan, jag hade sex en gång i tiden. Det är svårt att tänka sig nu. har typ inte rört en tjej sen jag började jobba på NH. :arg: 😮
April 20, 2002
UndaC wrote:
Fan, jag hade sex en gång i tiden. Det är svårt att tänka sig nu. har typ inte rört en tjej sen jag började jobba på NH. :arg: 😮
That´s the NH-life....live with it.
Inte lätt att vara NH:are alltid...hehe
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=denstore][quote=Vaniljflickan]Jag är oskuld.
Min mamma också....;)
Pratar ni om sån´t?
Men det vet ju alla killar. Alla kvinnor är fallna och dåliga varelser. Utom mamma och mormor. De har inte ens varit i närheten av någon lömsk karl. Pappa och farfar var bara med i något medicinskt experiment....;)
July 20, 2003
Tintin wrote: [quote=MrWolf]
Nej jag skojar inte.Det var precis bredvid en lite scen oxå om jag inte minns helt fel (vart bra bombad så...) Japp och året kan stämma bra oxå,har dock inte hundra koll på det.Vi bodde iaf på ett litet j**la hotell 5-7m från stranden.Allra längst upp i Magaluff.Ganska nära den dära restaurangen som hette ngt med Blue i namnet.
Vi var ganska mkt inne på en bar som hette ngt med Rose.Vi var därinne varje kväll tills jag hällde en RedBull-vodka över DJ:ns grejor. 😮
Nåväl,vi hade iaf riktigt sinnessjukt kul...Hähä gick vilse en av dagarna då jag hade en genväg i skallen...Hähä kom så in i h*****e fel så vi kom ända ut till Aquaparken.Då förstår iaf du hur fel vi var.LMFAO!
Svenska turister...
Aquaparken? Haha, det är väl typ en halvmil utanför staden?
Kommer ihåg att vi tog taxi ut dit och j**lar vad rädd jag var, han hade nog köpt sitt körkort på Hobbex.
Vi bodde precis mellan Magalluff & Palma Nova, hotellet hette Vista Sol o var perfekt. En stentrappa ner till gatan med barerna och 50 meter till så stod man på jättestranden.
Tror vi bodde på ngt som hette Balear Beach.
Jo det var det.Hittade det :
http://www.balearmanagement.com/Ingles/Apartamentos/BalearBeach.htm
Vaknade en morgon ( eller ja ca kl 11:0) på den soffan man ser i första Thumben med världens hjärtklappning pga allt för seriöst RedBull-Vodka drickande...Nåväl,kul som sagt...
September 13, 2002
i baksätet på golfen, köksbord, diverse golv, toaletter (de va int kul när nån securitas-mupp kom å banka på dörrn å trodde vi däckat, ja gapa åt honom att int komma in, men tro på fan att han gjorde de ändå, tur att man va snabb å hann få undan den stora iaf.:bgrin:)
2 Guest(s)