July 27, 2002
heimdal wrote: i baksätet på golfen, köksbord, diverse golv, toaletter (de va int kul när nån securitas-mupp kom å banka på dörrn å trodde vi däckat, ja gapa åt honom att int komma in, men tro på fan att han gjorde de ändå, tur att man va snabb å hann få undan den stora iaf.:bgrin:)
Våldtäkt av det svenska språket. :bgrin:
March 10, 2002
heimdal wrote: i baksätet på golfen, köksbord, diverse golv, toaletter (de va int kul när nån securitas-mupp kom å banka på dörrn å trodde vi däckat, ja gapa åt honom att int komma in, men tro på fan att han gjorde de ändå, tur att man va snabb å hann få undan den stora iaf.:bgrin:)
Berätta var du gömde den stora tjejen... 😉
April 20, 2002
MrWolf wrote: Tror vi bodde på ngt som hette Balear Beach.
Jo det var det.Hittade det :
http://www.balearmanagement.co.....rBeach.htmVaknade en morgon ( eller ja ca kl 11:0) på den soffan man ser i första Thumben med världens hjärtklappning pga allt för seriöst RedBull-Vodka drickande...Nåväl,kul som sagt...
Mm, visst är det underbart...=)
Kan inte någon på NH vinna massor av miljarder och bjuda oss alla dit?
Vilken röjarskiva det skulle kunna bli!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 1, 2002
Konstiga ställen:
I baksätet i bilen (jävligt krångligt b.t.w.)
I en säng som stod i ett vardagsrum på en fest, med 10 pers i rummet (iofs under ett täcke med kläderna på så det var inge som direkt kunde se det).
På toaletten på ett sjukhus.
Längst bak i bussen under resa mellan Växjö->Rottne.
November 29, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=UndaC][quote=Vaniljflickan][quote=denstore][quote=Vaniljflickan]Jag är oskuld.
Min mamma också....;)
Pratar ni om sån´t?
hmmm hur går det med dina uttagningar av män... O:)
Vad har du att erbjuda? :corn:
I form av gener eller erfarenhet och ekonomi?
1 Guest(s)