January 23, 2002
DiDi wrote: <- Inte att förglömma 😉 [quote=Steel]Du får ta en turné i skåneland Vaniljflickan. 🙂 Helsingborg till mig. 😀
Lund till UndaC, men där luktar illa, hörde det på radion idag. 😛
Sen kan du ju ta Sjöbo och MrWeizel om du har tid. 🙄
Ja du kan väl ta en tur till Didi också men det cirkulerar en hel del rykten här i Skåne om en viss Didi som gör att jag skulle råda dig till att låta bli. 🙄 😛
August 20, 2001
Steel wrote: [quote=DiDi]<- Inte att förglömma 😉 [quote=Steel]Du får ta en turné i skåneland Vaniljflickan. 🙂 Helsingborg till mig. 😀
Ja du kan väl ta en tur till Didi också men det cirkulerar en hel del rykten här i Skåne om en viss Didi som gör att jag skulle råda dig till att låta bli. 🙄 😛
Hrm... Det har jag inte hört något om... Har du länk till "dessa rykten" 😕
January 23, 2002
DiDi wrote: [quote=Steel][quote=DiDi]<- Inte att förglömma 😉 [quote=Steel]Du får ta en turné i skåneland Vaniljflickan. 🙂 Helsingborg till mig. 😀
Hrm... Det har jag inte hört något om... Har du länk till "dessa rykten" 😕
August 20, 2001
Steel wrote: http://www.skane.se 🙄
Din sökning gav inget resultat, försök igen
Vaniljflickan wrote: Men tror du inte risken är överhängande att jag går från att vara oskuld till att betraktas som lite slampig? Någon här kan ju få för sig nå´t!
Aldrig! :pray:
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Steel, du är allt bra snäll som försöker ordna det för mig. 😉
Men tror du inte risken är överhängande att jag går från att vara oskuld till att betraktas som lite slampig? Någon här kan ju få för sig nå´t!Nja, tror jag håller på mig lite till.
Alltså för att klargöra en sak, jag tänker på middag, inget annat. 😕 :bgrin:
Skulle aldrig falla mig in att försöka utnyttja situationen till något annat om inte båda parter går mot det hållet. 🙄 😀
Fast detta kanske är lite fel tråd att komma med ett sådant påstående i men vadå... 🙂 du känner till mitt erbjudande Vaniljflickan
August 22, 2001
Fin middag med präktige svärmorsdrömmen Steel, där han antagligen kommer sitta med vattenkammat hår, handsvett och inte veta åt vilket håll han ska titta..
..eller råsex med Gueno där man får välja piska efter smak & tycke i hans leopardinredda källare...inget fluff på handbojorna där inte!
hmm.. svårt val.
January 28, 2003
Vaniljflickan wrote: Fin middag med präktige svärmorsdrömmen Steel, där han antagligen kommer sitta med vattenkammat hår, handsvett och inte veta åt vilket håll han ska titta..
..eller råsex med Gueno där man får välja piska efter smak & tycke i hans leopardinredda källare...inget fluff på handbojorna där inte!
hmm.. svårt val.
jag hade tagit Gueno 🙄
December 18, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Vaniljflickan]Fin middag med präktige svärmorsdrömmen Steel, där han antagligen kommer sitta med vattenkammat hår, handsvett och inte veta åt vilket håll han ska titta..
hmm.. svårt val.
jag hade tagit Gueno 🙄
someone is gay
2 Guest(s)