konstigt att vissa trådar blir låsta.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
konstigt att vissa trådar blir låsta.
Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
sp_UserOfflineSmall Offline
208588
October 8, 2002 - 3:18 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe jag hadde ju glömt av den tråden, men tråden var iof om vad jag skulle säja till farsan för han frågar jämt vad det är jag beställer, och han e ju inte så glad på sånt , tex överreagerar på koffein tabletter som finns på apoteket.
nu ska jag läsa vidare denna tråden och leta efter min gamla.
och moderatorerna på NH e ju ingenting jämfört med dom på swec ! där tjötar vi stenhöga på jolt cola och för lite att göra.

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
208676
October 8, 2002 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

dagerr jag tycker du säger samma sak hela tiden fast med andra ord! det är ju moderatorerna som bestämmer... tycker du det är ok att gå in på nåns tomt och trampa ner deras blomemr och ifrågasätta varför det inte r ok, han bryr sig ju inte ifall man trampar på gräset! man kan ju diskutera med moderatorerna om saker men det är ju ändå dom som bestämmer!

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
208685
October 8, 2002 - 8:53 pm
sp_Permalink sp_Print

PHaT chrippaz wrote: Jo saga e bara spam, men jag fattar inte då hur den gammla tråden kunde tillåtas så länge!?

Ja den tråden var spam som sagt...

Likaväl som den gamla tråden,problemet är ju att vi hinner inte sitta vid datorn 24/7 för vi har ju ett liv vid sidan om datorn och NH också.

När en olämplig tråd eller inlägg dyker upp så skulle det vara bra om ni kunde uppmärksamma detta.

Ta en titt på denna tråd...

https://www.nordichardware.se/.....hp?t=34716

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
208794
October 9, 2002 - 9:44 am
sp_Permalink sp_Print

Att rapportera trådar till moderatorer är bra, men vi ska inte börja med att skriva "Tråd rapporterad" iaf...

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
208795
October 9, 2002 - 9:52 am
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: Att rapportera trådar till moderatorer är bra, men vi ska inte börja med att skriva "Tråd rapporterad" iaf...

Just det...

Det behöver ni inte göra...det räcker så bra att ni rapporterar till oss och sedan får vi kika på detta för att avgöra vad som ska göras.

daggerr
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1367
208859
October 9, 2002 - 12:48 pm
sp_Permalink sp_Print

PHaT chrippaz wrote: dagerr jag tycker du säger samma sak hela tiden fast med andra ord! det är ju moderatorerna som bestämmer... tycker du det är ok att gå in på nåns tomt och trampa ner deras blomemr och ifrågasätta varför det inte r ok, han bryr sig ju inte ifall man trampar på gräset! man kan ju diskutera med moderatorerna om saker men det är ju ändå dom som bestämmer!

Nog vet jag att jag säger samma sak fast med andra ord, det är ju det som är vitsen, jag blir ju tvungen att göra det tills jag hittar något sätt som dom kan förstå.
Din metafor var ganska dålig. Det är snarare som om det finns en trädgård med en skylt på vilken det står: "här får du plantera vilka blommor du vill så länge du håller dig till reglerna" och jag läser reglerna och där står det att man måste hålla sig till sveriges lag när man planterar blomorna. javisst tänker man och planterar en laglig blomma (kanske en påsklilja lr något) sedan så kommer det någon trädgårdsmästare och säger "#¤@& här får man inte plantera påskliljor", även om det står att man fick det i reglerna, då kan man ju lätt bli lite frågande och undra varför. är det för att man inte får plantera lök-växter, eller är det för att man inte får plantera gula växter, kanske får dom inte ha namn efter kristna högtider? och sedan hänvisa till reglerna, där det inte står något om saken, det är lite lustigt 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 83
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL