August 7, 2001
Förrförra veckan så fick jag ett av många reklam sms från comviq, man har blivit lite sur på dom för att man får dom stup i kvarten.
I det senaste sms:et avslutades med raden "Vill du inte ha reklam via sms, skicka ett sms till 478 med ordet INGENREKLAM."
Jag kopplade det till att det bara var från dom man skulle slippa det.
Men nu är det ju så att jag får fribiljetter till krogar och andra viktiga uppgifter från kortnummer.
Så det har varit helt tomt med dom i 2veckor nu så jag ringde comviq men dom visste ingenting om det och dom visste inte heller hur jag skulle få tillbaka det.
Jag hittade en länk till det men det hjälpte ju inte så mycket.
http://comviq.mondosearch.com/.....ck+reklam+
February 16, 2005
hatar Telia, dom ljög mig rakt i .. örat.. (telefon) så jag satt fast med dubbla internet abonomang i 7 månader.. jä... [nödvändig censur för att undvika avstängning] lång historia.. på blocket står det nått om att reklam sms är olagligt, jag har inte läst nått om det men ring comviqs kuntjänst och säg till dom att sluta skicka reklam, säg att du sätter en [Ingen reklam] -skylt på mobilen :p den måste dom följa.. annars kan du svära dom högt i örat å sen krossa sim kortet och gå över till nått annat.. ej telia
November 29, 2003
Johan Nicklasson wrote: hatar Telia, dom ljög mig rakt i .. örat.. (telefon) så jag satt fast med dubbla internet abonomang i 7 månader.. jä... [nödvändig censur för att undvika avstängning] lång historia.. på blocket står det nått om att reklam sms är olagligt, jag har inte läst nått om det men ring comviqs kuntjänst och säg till dom att sluta skicka reklam, säg att du sätter en [Ingen reklam] -skylt på mobilen :p den måste dom följa.. annars kan du svära dom högt i örat å sen krossa sim kortet och gå över till nått annat.. ej telia
Kan ha blivit missförstånd, har ALDRIG haft problem med Telia.
Har dom som vanligt telefon abbonemang, till nallen och till internet.
2 Guest(s)