June 11, 2001
Det ska vara volvo ammason(?) dom bilarna går alldrig sönder eller som dom kommenterade det i parlamentet på 4:an
En tre tons ammason går alldrig sönder, den kan köra över en älg, den blir inte ens repig...
det säger en hel del om det.
I övrigt ska det vara en V70/S80 absolut skönaste bilen att åka i.
September 5, 2001
pojkar pojkar....ni får vara lite mer sportiga av er.
Subaru Impreza
Mitsubishi EVO 6,7
Ford Focus RA
Golf GTI V5
Nissan SX,ZX 200,300
Volvo S70 << Riktigt najce faktiskt
Sen finns det massa andra som jag inte orkar ta upp.
Har bara kört 2 bilar sen jag fick körkortet.
Nissan Micra 1.2 (60hk)
Ford Mondeo 2001 (170hk)
typ..
June 28, 2001
hawkie wrote: pojkar pojkar....ni får vara lite mer sportiga av er.
Subaru Impreza
Mitsubishi EVO 6,7
Ford Focus RA
Golf GTI V5
Nissan SX,ZX 200,300
Volvo S70 << Riktigt najce faktiskt
Sen finns det massa andra som jag inte orkar ta upp.
Har bara kört 2 bilar sen jag fick körkortet.
Nissan Micra 1.2 (60hk)
Ford Mondeo 2001 (170hk)typ..
får ha lite mer pengar av er, menar du vell endå ?
January 30, 2001
January 30, 2001
May 17, 2002
Scalp wrote: Kul att läsa saker skrivna av folk som inte har erfarenhet av det de skriver om.
"Köp en F50!!!"
Ännu oförstörda av verkligheten :).Ontopic:
Läst om att VW ska kalla tillbaka 850 000 bilar med fel på motorstyrningen. Kanske är din Lupo en av dem?
det är många lupo bland de som de ska kalla tillbaka..
May 17, 2002
Starscream wrote: [quote=mika_adler]Köp en Honda CRX, du kommer nog inte att ångra dig. Årsmodell -86 och 89-92 går riktigt bra, skit i Volvo och andra traktorer. De håller bra, lite dyra reservdelar, går som fan! 8)
men är relativt fula!
och "går som fan" är nog en liten överdrift.. nog för att fartkänslan är rätt bra i dem, men det beror mest på att man sitter så nära marken. En gocart med kaross är vad det är igentligen.. fast lite småkul är de iaf.
October 15, 2002
December 5, 2002
Farsan har kört Volvo hur länge som helst...Men de han hade var det ganska mycket strul med... Oftast rost överallt.. men det var gamla bilar.
Min morfar har en 945 som har gått en bra bit över 50 000 mil, och det enda han har behövt fixa med är nog att avgassystemet e bytt en gång... Och han har inte behandlat den som om den var gjord av glas...
Visserligen gillar jag inte precis Volvo men det e nog rätt bra kvalite' på grejerna..
June 28, 2001
Arne_Garflak wrote: Farsan har kört Volvo hur länge som helst...Men de han hade var det ganska mycket strul med... Oftast rost överallt.. men det var gamla bilar.
Min morfar har en 945 som har gått en bra bit över 50 000 mil, och det enda han har behövt fixa med är nog att avgassystemet e bytt en gång... Och han har inte behandlat den som om den var gjord av glas...
Visserligen gillar jag inte precis Volvo men det e nog rätt bra kvalite' på grejerna..
hmm, ligger nog lite tur i att ha en bil som gått 50.000 och inte haft några stora broblem, sommarbil ? och kör lungt som bara fan ?
3 Guest(s)