November 16, 2002
hehe jag vet om jag kan sääga mer än att kolla på länken 😀 😀 😀 😀
http://www.softie4u.com/shop/exindex.htm
så jäkla ballt....LOL
August 19, 2001
"Alltså, en mycket bra uppfinning, en engångsmus! Jag skall prova den nu och jag är ganska spänd för jag har inte fått testa förrän nu. HÅH! Håhåhåhåhå! Åh Jesus, åh Gud-gud-gud-gud-gud … Mycket imponerande mina vänner … mycket imponerande … jag blir alldeles röd under sminket …"
Hahahhahah så mycket har jag fanb aldrig skrattat framför datorn LOL!!! (är nog lite trött)
August 24, 2002
November 4, 2001
Coore wrote: [quote=stormaz]Hehe va säger testredaktionen på NH? Ska ni inte ta in och testa?
Vore bra att veta va den får för betyg innan man beställer. 🙂
Ja det får du prata med UndaC om, det är han som e expert på jusst det området.. 😛
Jo, han vet ju mycket om kantutjämning och sånt. Den ska ju vara mjuk :bgrin:
June 20, 2002
LousyLamer wrote: Ja man skulle kanske prova att smacka på en vinylfitta, fan det kanske är skönt 😮
Jag var på en hemsida där det var ett företag som sålde knulldockor som kostade 60 000Kr...synd att jag inte har kvar länken...
är det Real Doll vi snackar om...??? de är ju hur schysst som helst...
länken är enkel att gissa...
iofs är de till för rika losers som umgås med de som om de vore riktiga människor... klär de i snygga kläder, badar med de o.s.v...
July 14, 2002
boogey wrote: [quote=LousyLamer]Ja man skulle kanske prova att smacka på en vinylfitta, fan det kanske är skönt 😮
Jag var på en hemsida där det var ett företag som sålde knulldockor som kostade 60 000Kr...synd att jag inte har kvar länken...
iofs är de till för rika losers som umgås med de som om de vore riktiga människor... klär de i snygga kläder, badar med de o.s.v...
Klär upp dom i snygga kläder och badar!!! Fan vilken sjuk värld man lever i... 😮
November 16, 2002
LousyLamer wrote: [quote=boogey][quote=LousyLamer]Ja man skulle kanske prova att smacka på en vinylfitta, fan det kanske är skönt 😮
Klär upp dom i snygga kläder och badar!!! Fan vilken sjuk värld man lever i... 😮
och inte fan e det på bättrings väg heller...
June 20, 2002
Metz wrote: [quote=LousyLamer][quote=boogey][quote=LousyLamer]Ja man skulle kanske prova att smacka på en vinylfitta, fan det kanske är skönt 😮
det där är ju bara början av sjukt... finns en del andra saker som en del rika människor sysslar med...
om man tänker på såna saker som att äta sushi från nakna kvinnor och klä ut sig till småbarn och bli omhändertagna som sådana också, så är väl att bada och klä en docka bland det mer normala de sysselsätter sig med...
fan, nu blev ju jag deprimerad också...
det är fan lite läskigt... :cy:
November 16, 2002
boogey wrote: [quote=Metz][quote=LousyLamer][quote=boogey][quote=LousyLamer]Ja man skulle kanske prova att smacka på en vinylfitta, fan det kanske är skönt 😮
det där är ju bara början av sjukt... finns en del andra saker som en del rika människor sysslar med...
om man tänker på såna saker som att äta sushi från nakna kvinnor och klä ut sig till småbarn och bli omhändertagna som sådana också, så är väl att bada och klä en docka bland det mer normala de sysselsätter sig med...
fan, nu blev ju jag deprimerad också...
det är fan lite läskigt... :cy:
hehe såg du oxå det där programmet på tv3 boogey, det e fan riktigt sjukt asså och så går dom och skyller på en dålig uppväxt....
1 Guest(s)