March 10, 2003
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 20, 2001
Mind wrote: ska du sälja är ju blocket bra, för där kan man lätt sätta överpris, visserligen inte lagligt(ocker)
det är inte olagligt att sätta överpris på något. Det är däremot olaglitg att utnyttja någons postion(typ om man håller på att drunkna eller nått) och få pengar. Det är det man kallar ocker.
September 1, 2002
Waco wrote: [quote=Mind]ska du sälja är ju blocket bra, för där kan man lätt sätta överpris, visserligen inte lagligt(ocker)
det är inte olagligt att sätta överpris på något. Det är däremot olaglitg att utnyttja någons postion(typ om man håller på att drunkna eller nått) och få pengar. Det är det man kallar ocker.
[Image Can Not Be Found]
:eye:
(Försöker bara vara lite rolig. Hoppas du inte tar illa upp, Mind.)
Nej, men seriöst så är http://www.datafynd.com ett ganska bra tips.
February 13, 2003
http://www.datafynd.se finns också.
April 7, 2003
Jag tipsar om en nykommling då 😉
September 28, 2003
Waco wrote: [quote=Mind]ska du sälja är ju blocket bra, för där kan man lätt sätta överpris, visserligen inte lagligt(ocker)
det är ju då man kan tjäna på det 🙂 , tex johan här behöver pengar till sin hyra han har inga stålar. Han beslutar att sälja sin stereo+div småsaker han sätter ut en annons på sin stereo han vill ha 7 papp för den fastbullit ser den fastbullit vet att johan är desperat han väntar lite,lite till och dagen innan han måste betala hyran kommer fastbullit o lägger ett bud 4 papp och han måste sälja 😀 det är lite fult men bizniz is bizniz 8) behöver jag säja att jag kan en jävla massa knep inom detta ämne
June 28, 2001
ja, man utnytjar sin kunskap och deras okunskap och sätter ett överpris.
lungt Gamblor, den var rätt rolig, men gör du om det kommer jag och hälsar på med stora kniven.
2 Guest(s)