February 10, 2004
Tjenare.
I morse när jag var påväg till jobbet så gick jag förbi pressbyrån.
I skyltfönstret ser jag 4plattor med CHOCKLAD PUCKO.
Jag bestämmer mig genast för att skita i att hinna till bussen & går istället in å köper mig denna härliga choklad dryck! Mmm.. Mumms!
Dessto mera jag druckit dessto merar började en fulländad tanke att sammla ihopsig i mitt ack så lilla men snygga huve 😉
"-Jag köper en hel platta..."
Så nu undrar jag, är det någon som vet var man kan få tag på en platta för en billig penning i sthlms området?
edit: Länge leve Choklad PUCKON!! 😛
February 12, 2003
Farbror wrote: [quote=Ctrl]Tja.... jag brukar köra med 1.5L pet flaska vid datorn
1L mjölk + Oboy, Skaka, färdigt. Tror det är billigare än ett helt flak med puckon.
Nehe faan det är ju exakt som jag gör ... (dock inte helt fullt med Oboy) 8)
Spetsat med lite vodka? 🙂
February 4, 2003
Bor i Laholm (Halland).
Det är här på Semper på Pucon tillverkas.
Har massvis med kompisar som jobbar där, och de får ofta köpa Pucon, vars korkar kanske inte har någon etiket eller liknande (små skador).
Så får ofta möjligheten att köpa ett flak om 24 (de större burkarna) för 20kr :p
Dock så tröttnar man på smaken efter ett tag. Tro mig.
Jävligt gott i början dock. Då och då.
Går inte att jämföra med Oboy, som är rätt mkt "tråkigare". Svårt att få den rätta blandningen.
January 15, 2004
festisMER wrote: När jag blandade i lite grädde i min oboy så har jag för mig att det smakade ganska likt pucko.
Inte så puckat tänkt faktist.. 😛 Tror inte det är långt ifrån den hemliga blandningen. Lite vaniljsocker på det om det inte skulle vara tillräckligt nära.
2 paket mjölk, ett paket vispgrädde kanske.. så har man en budgetpucko-laddning. Värt att testa.
March 30, 2003
Farbror wrote: [quote=Ctrl]Tja.... jag brukar köra med 1.5L pet flaska vid datorn
1L mjölk + Oboy, Skaka, färdigt. Tror det är billigare än ett helt flak med puckon.
Nehe faan det är ju exakt som jag gör ... (dock inte helt fullt med Oboy) 8)
Tror inte att Ctrl menade att man skulle fylla resten med oboy faktiskt :colors:
Eller fattade jag fel nu? 😛
March 1, 2004
Gulzebra wrote: [quote=festisMER]När jag blandade i lite grädde i min oboy så har jag för mig att det smakade ganska likt pucko.
Inte så puckat tänkt faktist.. 😛 Tror inte det är långt ifrån den hemliga blandningen. Lite vaniljsocker på det om det inte skulle vara tillräckligt nära.
2 paket mjölk, ett paket vispgrädde kanske.. så har man en budgetpucko-laddning. Värt att testa.
June 28, 2001
McFatty wrote: [quote=Tindy] Hahaha, vem fan groggar på mjölk?
(ska jag säga, apelsinjuice :bgrin: )
En av de godaste groggarna består ju av vodka, kahlua och just mjölk. 🙂
Nu i lördags så smakade jag på nånting som blandades med mjölk, HELVETE VAD GOTT !
jag kunde inte sluta dricka det, var tvungen att dra ner på blandningen för att inte ramla av stolen men det var som silke i min strupe !
May 23, 2002
Tindy wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Pucko, Mu Mjölk och liknande ska man inte grogga på, det innehåller förtjockningsmedel som i kombination med sprit kan bilda blodproppar...
Hahaha, vem fan groggar på mjölk?
(ska jag säga, apelsinjuice :bgrin: )
Mjölk e fint de, värsta bodybuilder drinken med sprit; protein + massvis med kalorier :bgrin: . Juice är ju bland det godaste man kan grogga på, läsk får bara massa äckliga bismaker...
1 Guest(s)