April 13, 2004
Hej!
Vill köpa 2 domännamn, en .com och en .se adress. Vill bara äga domänerna då dom kommer att komma till användning i framtiden. Är inte ute efter ett webbhotell.
Vilken hemsida rekommenderas att äga sin domäner?
(Bör vara billig årsavgift, billig flyttkostnad om man vill flytta domänen till något webbhotell)
April 13, 2004
Templar- wrote: Jag köpte precis, inklusive webhotell då, från one.com, gick allt annat än smidigt, jag var tvungen att skicka in ett papper per snigelpost, till danmark(!)... för vem använder fax?
hmm skumt, jag registrerade precis en .se domän + billigaste privat webbhotellet på one.com för min syster. Behövde inte skicka något brev. Gick på 5min alltihop.
October 16, 2003
Jag köpte mitt på loopia.
Enda problem jag har haft är att uppdatera min "wildcard-underdomän" (altså *.exempel.se) dynamiskt med nåt program.
Men det verkar inte nån kunna.
Annars har jag inte haft några problem, även om bruden på supporten inte verkade fatta mitt problem så var hon trevlig och försökte 🙂
February 15, 2003
För svenska domäner är det loopia som gäller och för .com skulle jag rekommendera namecheap.com då de har gratis privacy och du kan få en .com för $8.5 om du använder en kod från http://www.namecheapcoupon.com
1 Guest(s)